Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@08:57:16 GMT

پریناز ایزدیار در فیلم «لتیان»+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۶۱۱۴

پریناز ایزدیار در فیلم «لتیان»+عکس

فیلمبرداری فیلم سینمایی «لتیان» همچنان ادامه دارد. آفتاب‌‌نیوز : فیلمبرداری فیلم سینمایی «لتیان» نخستین ساخته سینمایی علی تیموری به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی که از چندی قبل آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.
امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، حسن معجونی، ستاره پسیانی و علیرضا ثانی فر گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پریناز ایزدیار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغی: شیوه‌های امر به معروف باید عاری از ایراد باشند

رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدام غلط در امر به معروف و اقدامات طرفداران بی حجابی دو لبه یک قیچی هستند که استمرار آنها به ضرر جامعه تمام می‌شود، گفت: در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر که واجب حتمی و قطعی و مهمترین واجب الهی است و بالاتر از آن هم واجب نداریم، باید دقت شود و شیوه‌های ما باید به گونه‌ای باشند که نتوان بر آنها ایرادی گرفت.

محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه حجاب یک واجب الهی است و هر کسی متدین به دین خدا باشد باید این دستور را در کنار سایر دستورهای الهی بپذیرد، گفت: طرف حساب این موضوع خدا است و اگر کسی هم امر به معروف می‌کند از باب انجام وظیفه است.

وی با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی با عنوان فیلمبرداری یک طلبه از یک مادر در درمانگاهی در قم اظهار کرد: درباره فیلمی که پخش شد دقیقاً مشخص نیست که آیا آن طلبه در حال فیلمبرداری است یا به قول برخی او صرفاً در حال بازی کردن با گوشی است؛ من معتقدم که آن بنده خدا در حال بازی با گوشی است و سوء تفاهمی پیش آمده بود ولی جا داشت که آن طلبه گوشی خود را به آن خانم نشان می‌داد و او را از این موضوع مطمئن می‌کرد.

این نماینده ادامه داد: اگر فرد مورد اشاره فیلمبرداری یا عکاسی کرده باشد، کار مناسبی نیست؛ چراکه فیلم گرفتن از دیگران آن هم توسط یک طلبه خوب و مناسب نیست و شأن و جایگاه طلبه روحانیت و به نوعی پدر جامعه است و باید به نوعی جامعه را هدایت کند؛ اگر می‌تواند امر به معروف کند خب این کار را انجام دهد اما اگر نمی‌تواند این کار را انجام دهد این کار را انجام ندهد و دیگر فیلمبرداری کردن معنایی ندارد.

مبلغی با بیان اینکه «اگر حرکت من به عنوان یک طلبه و شیوه امر به معروف من جوری باشد که زنندگی ایجاد می‌کند، از یک طرف به اصل موضوع معروف ضربه می‌زند»، تاکید کرد: از طرف دیگر نیز فردی که حیایی ندارد و هر چه که از دهانش در می‌آید را می‌گوید با وجود اینکه او یک فرد است اما یک جریان فاسد، استکباری و صهیونیستی پشت او قرار می‌گیرد؛ بنابراین اگر حرکت من به عنوان یک طلبه غلط باشد، آتو به دست این جریانات دادم؛ بنابراین می‌توان گفت که اقدام غلط در امر به معروف و اقدامات طرفداران بی حجابی دو لبه یک قیچی هستند که استمرار آنها به ضرر جامعه تمام می‌شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به برخی اقشار متدین در جامعه گفت: جوسازی‌هایی وجود دارد و عده‌ای از جمله ضد انقلاب و مخالفان نظام دنبال بهانه هستند تا مذهبیون و روحانیت را بکوبند؛ آنها دنبال بهانه هستند و اگر موضوع شبهه ناکی نیز پیش بیاید، حتماً آن را پررنگ می‌کنند؛ نیت و هدف این افراد نیز آن است که چیزی علیه نظام و جمهوری اسلامی بنا کنند؛ به همین اساس نیز حجاب را بهانه کردند تا اهداف پلید خود را دنبال کنند.

رئیس فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر مجلس در ادامه بر لزوم استفاده از شیوه‌های تاثیرگذار در انجام امر به معروف تاکید و عنوان کرد: در شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر که واجب حتمی و قطعی و مهمترین واجب الهی است و بالاتر از آن هم واجب نداریم، باید دقت شود؛ باید شیوه‌های ما به گونه‌ای باشند که نتوان بر آنها ایرادی گرفت؛ مثلاً از فیلمبرداری می‌توان ایراد گرفت و نمی‌توان از آن دفاع کرد. در قرآن وقتی می‌بینیم خدا به حضرت موسی (ع) دستور می‌دهد که «به سمت فرعون برو و او را به حق دعوت کن»، این «دعوت» به حق یک مسأله و «شیوه» دعوت به حق مسأله‌ای دیگر است؛ خدا در قرآن فرموده است که «با نرمی با او حرف بزن و با تندی با او صحبت نکن».

مبلغی افزود: شیوه‌های انبیأی الهی برای ما درس است؛ پیامبر اسلام (ص) شیوه‌های خلاقانه‌ای برای تفهیم، رساندن، آموزش دادن، تربیت دادن و هدایت کردن داشتند که در جامعه‌ای که خشن بوده این شیوه‌ها تاثیرگذار بودند.

وی با بیان اینکه «به ویژه در جهان پیچیده امروز باید در امر به معروف به شیوه‌هایی که متناسب باشد، توجه کنیم»، اظهار کرد: امروز دنیا در شرایط خیلی خاص قرار دارد و این شرایط با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست؛ بنابراین باید شیوه‌هایی را استفاده کنیم که هم به راحتی مطلب را برساند، هم بسیار شفاف باشد و هم به گونه‌ای باشد که مقبولیت داشته باشد.

این نماینده مجلس در پایان بر لزوم تصویب قوانین شفاف در این زمینه تاکید و تصریح کرد: امروز جامعه نیاز دارد که در زمینه حجاب قانونی داشته باشیم و بر  اساس قانون عمل شود چراکه اگر در این موضوع سلیقه‌ای رفتار شود مشکلاتی ایجاد می‌شود. در آنچه که می‌خواهیم به عنوان قانون عفاف و حجاب تصویب کنیم باید توجه داشته باشیم که شیوه مواجهه با این ناهنجاری خیلی مهم است؛ باید قانونی بگذاریم که جامع و کامل باشد و هیچ ایرادی در آن وجود نداشته باشد.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه شورای عالی کار همچنان ادامه دارد
  • نماینده فرانسوی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • «میراث» روی میز تدوین قرار گرفت
  • جلسات کارگروه رسیدگی به وضعیت کندی اینترنت همچنان ادامه دارد
  • ادامه چانه‌زنی شورای عالی کار؛ حقوق کارگران همچنان نامعلوم
  • کشف پیکر بی‌جان فیلمساز مطرح در خانه اش
  • بانک‌ها همچنان رویه «غلط» بنگاه‌داری را ادامه می‌دهند
  • ماراتن ۶ ساعته تعیین دستمزد ۱۴۰۳ همچنان ادامه دارد
  • ماراتون ۶ ساعته تعیین دستمزد ۱۴۰۳ همچنان ادامه دارد
  • مبلغی: شیوه‌های امر به معروف باید عاری از ایراد باشند