Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@23:12:12 GMT

محبوبیت اسکار بدون مجری

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۰۵۵۸۵

اسکار نودویکم بدون مجری برگزار شد اما بیش از سال گذشته مردم را پای تلویزیون به تماشا کشاند.

مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۱۹ که از شبکه «ABC» پخش شد، ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار بیننده داشت که از ۱۱ درصد بیشتر از ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار بیننده سال پیش است. 

به این ترتیب اسکاری که بدون مجری برگزار شد از اسکار سال گذشته با اجرای کریس راک در جذب مخاطب موفق‌تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اسکار امسال جای خالی مجری را ستارگان سرشناس دنیای سینما از دنیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند گرفته تا هلن میرن پرافتخار در اسکار و جولیا رابرتس پر کردند.

البته قرار نیست که این روند ادامه پیدا کند و به احتمال بسیار از سال آینده باز هم مجری به مراسم اسکار باز خواهد گشت. مسئولان مراسم از این بیم دارند که در نبود مجری هنگام رویدادی مثل اشتباه اعلام کردن برنده اسکار که ۲ دوره پیش اتفاق افتاد، قادر به کنترل مراسم نباشند. 

در نودویکمین دوره جایزه اسکار، «کتاب سبز»‌ بهترین فیلم، آلفونسو کوارون بهترین کارگردان، رامی مالک بهترین بازیگر مرد و اولیویا کلمن بهترین بازیگر زن شدند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلویزیون جیمز باند تلویزیون جیمز باند سینما مجری اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۰۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

برگزاری دو بازی پرفشار برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان و مقابل بارسلونا در لالیگا در فاصله کم در هفته گذشته و همچنین پیش رو بودن بازی مهم برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث شد که کارلو آنچلوتی در این بازی به تعدادی از بازیکنانش در ترکیب اصلی استراحت بدهد و از بازیکنانی که در طول این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشتن استفاده کند.

یکی از آنها گولر بود که در طول این فصل اشتیاق زیادی برای پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی و نشان دادن توانایی‌هایش داشت و در دیدار شب گذشته مقابل سوسیداد هم موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این ستاره اهل ترکیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«از اینکه در بهترین باشگاه دنیا هستم بسیار خوشحالم. اول از همه دوست دارم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم و از کارلو آنچلوتی به خاطر فرصتی که امروز به من داد تشکر کنم. از اینکه توانستم امروز گل بزنم و تیم برنده شود خیلی خوشحالم.

رئال مادرید واقعا بهترین باشگاه در دنیاست و گل زدن با پیراهن این تیم یکی از بهترین حس‌هایی است که می‌توانم تجربه کنم. از اینکه در اینجا هستم خیلی خوشحالم. واقعیت این است که من تنها از نظر فیزیکی تمرین نکردم، بلکه روی ذهنیت و روحیه‌ام هم تمرین کردم. صبورانه منتظر ماندم و روحیه‌ام پیشرفت کرد.

لیگ قهرمانان؟ همه می‌دانند که این جام به رئال مادرید تعلق داد.»

دیگر خبرها

  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو