Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، مهدی رنجبر معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: اکنون که چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با شکوهی بیش از پیش جشن گرفتیم، برخی در تلاشند تا این جشن ملی را با ایجاد حواشی نامرتبط و بزرگ نمایی برخی اتفاقات به تلخی بکشانند.

وی افزود: در راستای شادابی و نشاط بیش از پیش جامعه به ویژه در روز‌هایی که مشکلات اقتصادی فشار‌های زیادی را بر جامعه تحمیل کرده است، تلاش دارد تا با اجرای برنامه‌های شاد و مفرحی، روحیه شادابی و نشاط را در جامعه زنده نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو پس از بازبینی‌ها و بررسی‌های اولیه، مجوز اجرای این گونه برنامه‌ها را صادر می‌کند.

رنجبر اظهار داشت: در تمام مراحل از آغاز صدور مجوز تا انتها، این اداره کل به ویژه بخش فرهنگی هنری و حراست، با دغدغه و حساسیت فراوان تلاش دارند تا برنامه‌ها بدون هیچ گونه مشکلی برگزار شوند و مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: مدیریت حوزه فرهنگ و هنر استان ادب پرور فارس نخواهد گذاشت تا برخی با سوءاستفاده از موقعیت، برنامه‌ها را با حاشیه سازی‌های غیرمرتبط و خارج از هنجار‌های فرهنگی و هنری جامعه، به حاشیه ببرند و این اداره کل در اجرای کنسرت حمید حامی، در سانس اول به محض مشاهده پخش یک تصویر نامتعارف، سریعاً ضمن تذکر لازم از ادامه و تکرار آن جلوگیری کرد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: لذا شایسته نیست برخی با دیدن یک حاشیه، که با واکنش سریع و به موقع حراست این اداره کل، از ادامه آن بدون ایجاد تشنج و با آرامش تمام، جلوگیری شده است، با بزرگ نمایی آن، موجبات تکدر خاطر دیگران شوند.

رنجیر گفت: این اداره کل ضمن محکوم کردن این حرکت، به مردم شریف و شهیدپرور شیراز و استان فارس، این اطمینان را می‌دهد که با پیگیری و بررسی‌های لازم، با عوامل فنی، اتاق انفورماتیک و برگزار کننده، برخورد قانونی انجام شده و تذکرات لازم نیز به خواننده و گروه اجرایی ابلاغ گردیده است و مجوز هیچ اجرایی برای این گروه تا اطلاع ثانوی در استان فارس صادر نخواهد شد.

گفتنی است طی روز‌های اخیر تصویری در شبکه‌های مجازی مربوط به کنسرت حمید حامی در شیراز منتشر و دست به دست شده که نشان می‌دهد برای لحظاتی در حین اجرای موسیقی توسط این خوانند، تصاویر نامتعارفی روی مانیتور پشت سر گروه پخش می‌شود.
 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد انقلاب جامعه مشکلات اقتصادی فرهنگی هنری فرهنگ و هنر فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس موسیقی پخش پارس تصاویر کنسرتش نامتعارف پارس نیوز ممنوع الکاری حمید حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۸۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است