Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@03:17:44 GMT

داعشی‌های خارجی احتمالا اعدام شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۶۲۹۲

رئیس‌جمهوری عراق در سخنانی درباره سرنوشت اعضای خارجی بازداشت شده داعش در عراق گفت که احتمال اعدام این عناصر وجود دارد. ناطقان: برهم صالح، رئیس‌جمهوری عراق در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی زبان "The National" چاپ ابوظبی با اشاره به عناصر خارجی داعش که توسط نیروهای سوریه دموکراتیک به ارتش عراق تحویل داده‌ شده‌اند، اظهار داشت: ممکن است برای عناصر خارجی گروه تروریستی داعش که در عراق محاکمه می‌شوند، حکم اعدام صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: داعشی‌ها براساس قوانین قضایی عراق محاکمه خواهند شد و در صورتی که محکوم شوند ممکن است برای آنها حکم اعدام صادر شود.

ارتش عراق هفته گذشته بیش از ۲۸۰ تن از عناصر داعش را از نیروهای سوریه دموکراتیک تحویل گرفت که حدود ۱۳ تن از این افراد فرانسوی هستند. برهم صالح پیشتر در کنفرانس خبری مشترک با امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی خود گفته بود که این عناصر خارجی در عراق و طبق قوانین این کشور محاکمه خواهند شد. منبع: ایسنا برچسب ها: برهم صالح ، اعدام ، داعشی های خارجی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برهم صالح اعدام داعشی های خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد