Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست روز دوشنبه در پایان جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران قم‌ در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و صدا و سیما اظهار داشت: زائران و مسافران در مناطق روستایی نیز باید از پارک خودرو در فضاهایی که در محدوده جاری شدن سیلاب قرار دارد، خودداری کنند و به توصیه ها و هشدارهای ایمنی مسئولان توجه داشته باشند.
وی با اشاره به نقش حساس و موثر شهروندان در کنترل و مدیریت شرایط ناشی از بارندگی اذعان داشت: مردم باید اطلاعات لازم در خصوص مسائل ترافیکی و مقررات عبور و مرور را از رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعه هایی که از کانال های دیگر مطرح می شود، ترتیب اثر ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارندگی که از شب گذشته در قم آغاز شده کماکان ادامه دارد و طبق اعلام اداره کل هواشناسی این استان، این بارندگی تا روز فردا ادامه یافته و بارش در برخی ساعت ها در ارتفاعات استان بویژه در بخش کهک به صورت برف خواهد بود.
به گفته هواشناسی قم از اوایل هفته آینده سامانه بارشی ضعیف تری به کشور وارد شده و استان های مختلف از جمله قم را در بر خواهد گرفت.
سرمست همچنین گفت: به لحاظ احتیاط مسیر بلوار زائر( رودخانه قمرود) باید از ظهر پنجم فروردین امسال به کلی تخلیه و تردد در آن ممنوع اعلام شود.
وی بیان داشت: دستگاه های مسئول باید کانکس و خودروهای مستقر در بستر رودخانه را جمع آوری کنند‌.
وی اضافه کرد: برای برای پارکینگ زائر نیز پیش بینی های لازم انجام و بر اساس هشدار مدیریت بحران به موقع تخلیه شود.
مسیر رودخانه قمرود قم از اوائل دهه 80 شمسی برای تردد خودروها و کاهش ترافیک هسته مرکزی قم مهیا شد و در سال های گذشته به صورت بلوار در 2 مسیر حدود هشت کیلومتری به صورت رفت و برگشت درآمده است. وقوع سیل 11 فروردین سال 1388 در بستر رودخانه قمرود که جان چهارتن را گرفت، باعث شد از آن زمان مسئولان شهری قم نسبت به بارش های شدید باران در منطقه بالادست این شهر و جلوگیری از خطر احتمالی در مسیر رودخانه قمرود حساسیت بیشتری داشته باشند و با پیش بینی وقوع سیلاب، فورا اقدام به تخلیه رودخانه از مسافر و خودرو کنند.
سرمست تاکید‌ کرد: این شرایط عادی است و بحرانی نمی باشد، ولی باید تدابیر لازم برای مواجهه با بحران را اتخاذ کنیم.
7403 / 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان های مختلف ترافیک سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران قم 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت