Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل امدادخودرو سایپا گفت: باتوجه به احتمال وقوع سیل در غرب و جنوب کشور، امدادخودرو سایپا در ۶ استان به‌حال آماده‌باش درآمده است.

نظام‌الدین وفا با اشاره به شرایط نامساعد جوی در استان‌های غرب و جنوب غرب کشور و احتمال وقوع سیل در این مناطق افزود: پایگاه‌های ثابت و سیار و همچنین نمایندگی‌های کشیک گروه سایپا در کنار سایر دستگاه‌های ذیربط مستقر در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حال آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، واحدهای اعزامی امدادخودرو سایپا در مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران نیز همچنان مشغول ارائه خدمات امدادی هستند و شرکت امدادخودرو سایپا برای امدادخواهان این مناطق تسهیلات ویژه‌ای درنظر گرفته است.

وی در ادامه گفت: امدادخودرو سایپا با همکاری پلیس راهور، انجمن صنفی نمایندگی‌ها، امدادگران و نیروهای ستادی خود توانسته زمان انتظار ارائه خدمات را کاهش دهد.

نظام‌الدین وفا کاهش زمان انتظار مشتریان را در سال جاری از جمله اهداف مهم طرح امداد نوروزی برشمرد و افزود: علیرغم شرایط نامساعد جوی در بسیاری از محورهای مواصلاتی و استان‌های مختلف کشور، امدادخودرو سایپا با پوشش مناسب همه نقاط توانسته خدمات خود را سریع‌تر از سال‌های گذشته ارائه کند.

گفتنی است؛ هموطنان جهت دریافت خدمات امدادی ، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا