Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:42:59 GMT

چهار تن مواد غذایی فاسد در تربت حیدریه معدوم شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۳۴۸

چهار تن مواد غذایی فاسد در تربت حیدریه معدوم شد

تربت حیدریه- ایرنا- کارشناس مدیریت بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: سه مرکز تهیه مواد غذایی طی روزهای اخیر در این شهرستان پلمب و چهار هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی آنها معدوم شد.

غلامرضا خوش امید روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این اقدام را در چارچوب اجرای 'طرح سلامت نوروزی' اعلام و بیان کرد: تاکنون بر این اساس هزار و 687 مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی، سامانه های آبرسانی و 23 مورد نمونه برداری میکروبی مواد غذایی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین ارتباط 51 متخلف به مرجع قضایی معرفی شده اند. از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی 50 مورد شکایت در قالب تماس و یا مراجعه حضوری از سوی شهروندان تربتی صورت گرفته است.
او گفت: شهروندان و مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی طی تماس با سامانه تلفنی 190 آن را اطلاع دهند تا به سرعت مورد رسیدگی قرار گیرد.
اجرای طرح سلامت نوروزی از 20 اسفند تا 20 فروردین ادامه دارد. مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي طرح سلامت نوروزي تربت حيدريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان

محسن وفایی اظهار کرد: نظارت دامپزشکی بر مراکز استحصال، فرآوری، بسته‌بندی و عرضه مواد خام دامی به‌صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان دامپزشکی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ۷۰۰ کیلوگرم ضایعات مرغ منجمد و تاریخ منقضی در شهرستان خرم‌آباد جمع‌آوری و معدوم‌سازی شد.

وفایی افزود: مردم هنگام خریدن فرآورده‌های خام دامی (گوشت قرمز، سفید و ...) به شرایط ارگانولپتیکی (ظاهری)، تاریخ تولید و انقضای محصول دقت کنند و در صورت دیدن هرگونه تخلف، به اداره دامپزشکی شهرستان یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان