Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@03:57:52 GMT

ما از این عشق دست برنمی‌داریم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۵۶۶۶

ما از این عشق دست برنمی‌داریم

صد و شصت و دومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" به عنوان ویژه نامه نوروزی این روزنامه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ما از این عشق دست بر نمی‌داریم" عنوان اصلی این رسانه است. مرتضی رمضانی‌راد، سردبیر این رسانه در مطلب مربوط به این عنوان نوشته است:
 
آغاز نوروز ۹۸ با حوادثی ناگوار همراه بود و سیل را به سین اول هفت‌سین مردمان برخی از مناطق ایران عزیزمان تبدیل کرد تا بابت مصیبتی که بر تعداد کثیری از هموطنان‌مان وارد آمد کمتر رغبت کنیم که از تبریک سال حرفی بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قبل از هر سخنی، گروه فوتبال به وقت اصفهان و روزنامه اینترنتی مجموعه مذکور این رخدادهای تلخ را به همه ایرانیان تسلیت می‌گوید و یاری و کمک‌های اصفهانی‌ها به مردمی که  در این حوادث دچار خسران شده‌اند را ارج می‌نهد. از همه مردمان و هواداران فوتبال این خطه استدعا داریم که این یاری‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

 در شهریور ماه سال گذشته روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" در آیینی که به همت معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو برگزار شد، توسط نوروزی، شهردار اصفهان و جمعی از بزرگان فوتبال این خطه رسما تولد خود را اعلام کرد؛  در لحظه اعلام موجودیت این رسانه می‌دانستیم که قدم در راهی سخت، پرفرار و نشیب و البته لذت‌بخشی گذاشته‌ایم؛  سالیان سال است که عمده تریبون‌ها و روزنامه‌های ما در انحصار حمایت از دو تیم تهرانی بوده است و جای خالی تریبونی در شکل روزنامه که مدافع و حامی فوتبال اصفهان باشد و از دو تیم بزرگ و ریشه‌دار سبز و زرد این خطه پشتیبانی کند خالی بود تا در نهایت با همت گروه " فوتبال به وقت اصفهان" و محمد کیهانی، مدیر منطقه دو، این طلسم شکسته و نخستین روزنامه ورزشی و فوتبالی در  شهری که ادعاهای زیاد و البته به جایی در فوتبال دارد متولد شد.

محمد کیهانی، مدیر جوان منطقه دو اصفهان که سال‌ها در عرصه رسانه و ورزش تجربیات گران‌بهایی دارد و همیشه علاقه خود را به اقدامات نوین نشان داده به عنوان مدیریت این رسانه، ایمان حجتی، مدیر کل ارتباطات شهرداری اصفهان که یکی از جوانان خوش‌نام و صاحب سبک در عرصه رسانه و ارتباطات است به عنوان رییس شورای سیاستگذاری، محمد مصطفایی، معاون فرهنگی شهرداری منطقه دو که از مردان فعال در عرصه‌های فرهنگی هنری شهرمان است به عنوان مشاور فرهنگی، سه نفری بودند که از راهنمایی‌ها و تجربیاتشان به خوبی بهره بردیم و به همراه تیم تحریریه، فنی و روابط عمومی این رسانه الکترونیک توانستیم هر روز مهمان مخاطبان و دوستداران فوتبال اصفهان باشیم.

در سال ۹۸ با یاری پروردگار به حرکت توفنده و بالنده‌مان ادامه می‌دهیم و برای حمایت و تلاش برای تداوم بزرگی‌های فوتبال اصفهان، سپاهان پرافتخار و ذوب آهن سرافراز همه توان خود را به کار می‌گیریم و در یک کلام" ما از این عشق دست بر نمی‌داریم".

"ویژه‌نامه نوروزی فوتبال اصفهان"  با گفت‌وگوهای خواندنی را به عنوان عیدی این رسانه به مخاطبان و همراهان‌مان پذیرا باشید

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان فوتبال اصفهان نشریه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان، گفت: سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی، آبان‌ماه به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان،در هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه کرمان  گفت: سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی، نیمه دوم آبان‌ماه به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

او افزود: دوره اول این جشنواره در یزد و دور دوم آن به میزبانی قزوین طی سنوات قبل برگزار شده و سومین دوره آن در رقابت نهایی بین کرمان و شیراز شکل گرفت که سرانجام با ارزیابی شاخص‌ها، کرمان به عنوان میزبان این جشنواره با نقش آفرینی مسئولین استان و بخش خصوصی کرمان انتخاب شد.

وی با اشاره به وجود ١٠ اثر ثبت جهانی در استان کرمان و سابقه تاریخی و میراث غنی این استان تاکید کرد: این جشنواره می‌تواند تاثیر مهمی در معرفی آثار تاریخی و گردشگری استان کرمان از طریق تولید محتوا‌های چند رسانه‌ای داشته باشد.

شاهرخی اظهار داشت: فراخوان این جشنواره بزودی منتشر می‌شود و ٧٠ درصد تولید محتوا‌ها باید در محور‌های جشنواره ، مربوط به کرمان باشد.

او تشکیل شورای توسعه گردشگری استان کرمان را اتفاقی مهم ارزیابی کرد و گفت: دبیرخانه رویداد کرمان ١٤٠٤ نیز در اتاق بازرگانی کرمان تشکیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها را در معرفی آثار تاریخی و غنای فرهنگی کرمان بسیار مهم ارزیابی نمود و بر افزایش تعامل با رسانه‌ها تاکید کرد.

شاهرخی برگزاری همایش بین المللی راه ابریشم با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور، برگزاری کنگره ملی تاریخ ملی شهرسازی ایران، برپایی سمینار باستان شناسان ایران در جیرفت، برگزاری اختتامییه همایش ملی کتیبه سرباز و نیز رویداد ملی آیین ناملموس چوگان را از دیگر رویداد‌های مهم حوزه میراث فرهنگی استان در سال جدید اعلام کرد.

وی افزود: هفته میراث فرهنگی از ٢٩ اردیبهشت تا ٣ خرداد ماه برگزار و طی آن اشیای تاریخی کرمان که در موزه ملی ایران قرار دارند به موزه‌های کرمان از جمله باغ موزه هرندی منتقل و در معرض بازدید مردم قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)