Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: در «نور آباد» و «خرم آباد» حجم وسیعی از منازل مسکونی و تجاری در مسیر رودخانه زیر سیلاب رفتند. حد فاصل روستاهای خرم آباد را سیلاب فرا گرفته است همچنین حد فاصل خرم آباد «پل دختر» نیز زیر آب رفته است.

غلامرضا آقا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره آخرین وضعیت سیل در استان لرستان گفت: در نور آباد و خرم آباد حجم وسیعی از منازل مسکونی و تجاری را در مسیر ورودخانه زیر سیلاب رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حد فاصل روستاهای خرم آباد را سیلاب فرا گرفته است همچنین حد فاصل خرم آباد پل دختر نیز زیر آب رفته است.

وی در ادامه افزود: سیلاب امروز لرستان بی سابقه بود. در مسیر راه آهن جنوب لرستان نیز رانش زمین داشته ایم که باعث شد مسیرراه آهن مسدود شود. سیلاب نیز باعث شده در مسیر راه آهن خرم آباد دورود با مشکل مواجه شویم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: جاده خرم آباد کاملا زیر آب رفته است. ارتباط شهر معمولان با خرم آباد و پل دختر قطع شده است. خدمات رسانی به معمولان فقط به صورت به صورت هوایی امکان پذیر است. نگران سرری سد مروک دورود هستیم ولی این افزایش آب و سیلاب ناشی از سرریز شدن سدها نیست و صرفا به دلیل طغیان رودخانه ها و بارش شدید باران بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیل لرستان پلدختر سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارو رسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟