Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:12:43 GMT

کلاه سبزهای نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان مستقر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۹۰۲۷

کلاه سبزهای نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان مستقر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، تکاوران کلاه سبز تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش با بهره‌گیری از تجهیزات شناوری اعم از انواع قایق و نفربرهای آبی و خاکی برای امدادرسانی و ترابری مردم و اقلام مورد نیاز از طریق رودخانه و مسیرهای صعب العبور در شهر معمولان و روستای چم‌مهر مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیپ همچنین با تلاش تکاوران و کارکنان خود کمپ‌های مختلفی برای اسکان موقت مردم سیل زده معمولان و چم‌مهر تشکیل دادند.

بر اساس این گزارش، همچنین دو گردان از تیپ ۲۸۴ نیروی زمینی ارتش برای لایروبی و خارج نمودن گِل از منازل مردم سیل زده در مناطق سراب دوره و چگنی مستقر شدند.

۲۵۰ نفر نیروی کمکی و امدادی به همراه تجهیزات لجستیکی، ترابری، امداد و نجات، امکانات بیمارستانی، تانکرهای آب و ژنراتورهای برق و سایر نیازمندی‌های لازم از گروه‌های ۴۴ و ۵۵ توپخانه و بیمارستان ۵۷۷ اصفهان به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچنان از لحظات ابتدایی سیل، با پرواز انواع بالگردهای ۲۰۶، ۲۱۴ و شینوک، ضمن جابجایی مصدومان و خانواده‌های گرفتار در مناطق صعب العبور، اقلام پشتیبانی مورد نیاز مردم سیل زده را ترابری و تامین می کند.

گفتنی است، در پی دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم افزایش تجهیزات مهندسی برای تسریع در لایروبی شهر پلدختر و بازگشایی راه‌ها، تجهیزات متعددی شامل تعدادی بولدوزر، کمپرسی، ماشین‌های سنگین، پل‌های شناور و ... از گروه ۴۱۱ مهندسی بروجرد راهی پلدختر و سایر مناطق سیل زده شد.

بر پایه این گزارش، امدادرسانی شبانه روزی کارکنان نیروی زمینی ارتش شامل خدمات درمانی، طبخ غذای گرم و توزیع در بین مردم سیل زده بصورت مستمر ادامه دارد.

کد خبر 4581783 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران سیل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان