Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در ابن بازدید که علاوه بر سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، کریم میرزاخانی مدیر امور شعب، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و مجید طهماسبی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان لرستان، ترابی نژاد فرماندار شهرستان چگنی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون را همراهی می‌کردند، مهدیان ضمن بازدید از بخش‌ها و روستاهای آسیب‌دیده و سیل‌زده این شهرستان از نزدیک با مردم این منطقه به گفتگو پرداختند و با شرایط و وضعیت و مشکلات آنان آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیان در خصوص کمک‌های غیر نقدی بانک به سیل‌زدگان استان لرستان گفت: مجموع کمک‌های اهدائی بانک توسعه تعاون لرستان به مردم سیل‌زده منطقه، شامل: ۴ تن برنج، ۲۰۰ کیلو گوشت، ۱۰۰ عدد چادر ۸ نفره دولایه، ۲۵۰۰ عدد تن ماهی، ۹۰۰ عدد روغن مایع، ۵۰۰ عدد مایع دستشویی، ۸ میلیون پوشک بچه و وسایل بهداشتی،۳۰۰۰ عدد آب‌معدنی،۵ کارتن کیک، ۳۰۰ بسته نان، ۱۰۰۰ بسته کبریت و ۲۰۰ جفت کفش بوده است که در قالب بسته‌های مختلف در اختیار مردم شهرستان پلدختر، معمولان و روستاهای شهرستان چگنی شامل روستاهای قالبی علیا ۳۸ بسته، روستای حیات والغیب ۸۵ بسته، روستای اثر زمین ۴۰ بسته، روستای قالبی سفلی ۹۰ بسته، روستای چم حیدر ۳۲ بسته، روستای دم رود ۶۵ بسته در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفت.

مهدیان سایر اقدامات بانک توسعه تعاون را در قالب پرداخت تسهیلات اعتباری وام قرض‌الحسنه و جعاله تعمیر مسکن و کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم سیل‌زده استان‌های کشور و شهرستان‌های سیل‌زده استان لرستان یاد کرد و دراین‌باره افزود: پرداخت تسهیلات اعتباری وام قرض‌الحسنه و جعاله تعمیر مسکن و کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم سیل‌زده استان‌های کشور با جدیت پیگیری و اقدام خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۷۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان

استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می‌تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.

ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.

شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.

استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.

شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.

استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.

شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان