Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه - ايرنا - مدير بورس منطقه‌اي آذربايجان‌ غربي با بيان اينکه طي هفته گذشته شاخص کل بازار بورس استان در مقايسه با هفته قبل از آن پنج هزار و 933 واحد افزايش يافت، گفت: اين شاخص به 199 هزار و 911 واحد رسيد.

وحيد جوادي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه برعکس شاخص کل بازار بورس، طي هفته گذشته شاخص کل بازار فرابورس کاهش 50 واحدي را تجربه کرد، اظهار داشت: اين شاخص نيز به 2 هزار و 420 واحد رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه هفته گذشته بيش از 350 ميليون و 437 هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت هاي بورسي و فرا بورسي معامله شد، گفت: ارزش معاملات بورسي طي هفته گذشته در استان به بيش از 473 ميليارد ريال رسيد.
وي با بيان اينکه طي اين مدت در بورس منطقه‌اي آذربايجان‌ غربي 12 کارگزار از 16 ايستگاه معاملاتي، سهام و حق ‌تقدم بيش از 293 شرکت بورسي و فرابورسي را معامله کردند، افزود: نمايندگي شرکت کارگزاري سرمايه و دانش بيشترين ارزش ريالي معاملات منطقه را با 44 درصد به خود اختصاص داد.
مدير بورس منطقه اي آذربايجان غربي با اشاره به اينکه 43 درصد کل معاملات در هفته گذشته مربوط به خريد بود، بيان کرد: طي اين مدت سهام شرکت بانک تجارت با 21درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌اي قرار داشت.
جوادي گفت: طي هفته گذشته 11 کد معاملاتي جديد در بورس منطقه اي آذربايجان غربي صادر شد.
به گزارش ايرنا بورس منطقه اي آذربايجان غربي در 22 اسفند سال 1383 شمسي با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداري اين استان تاسيس شد.
3214/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۰۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر بورس تهران امروز چهارشنبه فعالیت خود را در حالی آغاز کرد که شاخص کل با کاهش ۲۹۳۸ واحد رو به رو شده و به ۲,۲۶۵,۸۸۸.۲۶ رسید.

همچنین در معاملات صبح گاهی شاخص هموزن نیز با رشد ۴۲ واحدی به عدد ۷۵۰,۸۴۳ رسید.

هم اکنون نمادهای فملی، کچاد، کگل، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را در شاخص داشته و نمادهای کاما، شستا و ذوب جزو پر تراکنش ترین نمادهای حال حاضر در بورس تهران هستند.

کد خبر 6093866 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز