Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید در لیگ یک نامعقولی‌های زیادی صورت گرفت و برخی از مربیان لیگ یک رفتار خوبی از خودشان نشان نمی‌دادند.

عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیمش مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت و صعود شاهین به لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی بسیار مهمی بود هم برای ما و هم برای مردم و مسئولان شهر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی فشار زیادی را تحمل کردیم و تمرکزمان روی بازی‌های دیگر هم بود. من تا به حال اینقدر اذیت نشده بودم اما توانستیم با تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم و صعود خود را به لیگ برتر مسجل کنیم.

او ادامه داد: من از روزی که به شاهین رفتم. ۱۲ بازی پیش روی خود داشتیم و بسیار با کمیته اخلاق و با کمیته انضباطی رایزنی کردیم تا در هفته آخر بدون بازی کارمان به پایان نرسد اما نتیجه‌ای نداد ولی موفق شدیم زودتر از پایان فصل صعود خود را مسجل کنیم و کارمان به اما و اگر نکشد.

ویسی درباره تجربه حضورش در لیگ یک گفت: من تا به حال تجربه حضور در لیگ یک را نداشتم اما در اینجا نامعقولی‌های زیادی انجام شد و زحمات زیادی به هدر رفت. متأسفانه خیلی چیزهایی که ندیدم را در لیگ یک دیدم. در لیگ یک بعضی از مربیان کنار خط خیلی بد و زشت رفتار می‌کردند. واقعاً به هر قیمتی بردن اصلاً خوب نیست. امیدوارم داوران در بازی‌های تیم میزبان بتوانند با شهامت بیشتری سوت بزنند تا شاهد اتفاقات بد نباشیم. همین می‌شود که بازیکنان ملی ما در رقابت‌های بین‌المللی و آسیایی رفتار نامناسبی انجام می‌دهند و و باعث شکست ما می‌شوند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: من در شاهین خیلی راحت بودم و الان هم دوست ندارم از اینجا بروم مگر اینکه اتفاقات بدی در اینجا بیفتد. مردم واقعاً از تیمشان حمایت می‌کنند و شور و شعف خاصی در این تیم وجود دارد. من از استاندار و مسئولان شهر می‌خواهم که حمایت‌های خود را انجام دهند و تا اتفاقات خوبی برای شاهین بیفتد.

او در پایان گفت: من تجربه قهرمانی در لیگ برتر و بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارم. باید تیم خوب و با بودجه خوبی بسته شود تا بتوانیم در لیگ برتر موفق باشیم. نه اینکه به لیگ برتر بیاییم و بعد دوباره به لیگ یک برگردیم. باید طرز تفکر ما در لیگ برتر، گرفتن سهمیه آسیایی و حضور در نیمه بالای جدول باشد. اگر غیر از این باشد، تفکر بازیکنان خراب می‌شود و این اصلاً اتفاق خوبی نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی لیگ دسته یک فوتبال ایران ليگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

فوتبال ایران در لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا یک سهمیه مستقیم خواهد داشت که قهرمان جام حذفی یکی از این چهار سهمیه را کسب می‌کند.

به گزارش مشرق، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد