Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار غلامحسین غیب پرور-رییس سازمان بسیج مستضعفین- عصر امروز در حاشیه بازدید از روستای سیل‌زده دمرود پل‌دختر در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه از همیاری و کمک همه ایرانیان و مردم معتقد به انقلاب اسلامی و دوستدار مردم تشکر می‌کنم، مردم همت بزرگی کردند.اظهار داشت: ما امروز وارد استان لرستان شدیم که هم خدا قوتی بگوییم به عزیزانی که در این مدت تلاش کردند و زحمت کشیدند و هم‌عرض سلام داشته باشیم خدمت مردم خوب، متدین و انقلابی استان لرستان، کارها خیلی خوب پیش رفته و ما ممنون مردم هستیم و قبل از آن شاکر خداوند متعال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  عنوان کرد: طرح جهاد همبستگی ملی را در حدود 10 روز گذشته در استان گلستان در آق‌قلا طرح کردیم، آحاد مردم نجیب و خوب ما که در هر مشکلی به میدان می‌آیند و کمک می‌کنند آن همدلی خود را نشان می‌دهند این‌بار نیز همه می‌بایست به میدان بیایند.

وی بیان کرد: در این قضیه حتماً می‌بایست هماهنگ با دولت عمل می‌کردیم و هماهنگی‌ها شده تا جایی که امشب با تابش رئیس بنیاد مسکن در خرم‌آباد جلسه داریم که سازوکار این را مشخص کند.

سردار غیب پرور تصریح کرد: این طرح عبارت از همین مطلب است که مردم هر محل با محوریت مسجد یک‌خانه را عهده‌دار شوند؛ خانه‌ای که ما تعریف کردیم خانه 70-80 متری است که به‌راحتی هر محل می‌توانند با کمک‌های خودشان در این کار خیر سهیم شوند.

وی خاطرنشان کرد: یک سامانه تعریف‌شده که این سامانه را در لرستان آورده‌ایم، اعلام خبر در استان گلستان بود اما رونمایی از این سامانه در استان لرستان امشب و فردا انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امیدواریم در سرتاسر استان‌هایی که در معرض سیل قرار گرفتند بتوانند کاری که در شان مردم باشد با کمک همگان انجام دهیم.

وی افزود: در استان لرستان برآورد روی 13 هزار و 600 مسکن است که بخشی را اساساً باید از ابتدا ساخت و بخشی نیاز به بازسازی دارد ولی بازسازی به‌صورت اساسی است. امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۴۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت