Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@09:36:48 GMT

سپیدرود با شرایط بسیارخوب در مقابل فولاد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۵۴۶۸۹

سپیدرود با شرایط بسیارخوب در مقابل فولاد

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر دست نشان سرمربی تیم سپید رود رشت در نشست خبری پیش از بازی این دوتیم گفت بازی بسیار مهمی را در پیش داریم وتیم ما با آمادگی لازم برای مصاف با تیم فولاد آمده است و شرایط تیم شرایط بسیار خوبی است.
وی افزود: تیم فولاد تیم بسیار خوبی است که در خط میانی و حمله بازیکنان خوب و باتجربه‌ای دارد ما موظف هستیم برای نجات سپیدرود همه تلاش خود را داشته باشیم و با همه توان این راه سخت را طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دست نشان به بازیکنان محروم و مصدوم این تیم اشاره کرد و افزود: میلاد قربانزاده از بازی محروم و علی عباسی و امیر منصوریان مصدوم می‌باشد و کورش ملکی که مصدوم بوده در این بازی حضور خواهد داشت.
دست نشان به حضور طرفداران سپید رود در ورزشکاه اشاره کرد و ادامه داد: حضور تماشاچیان و طرفداران نقش بسزایی در روند رو به رشد سپیدرود داردوانگیزه بازکنان را بیشتر می‌کند.
افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان هم دراین گفتگو‌ی خبری گفت: فردا بازی حساسی داریم. هر هفته سعی کردیم تیم خوبی بسازیم و اکنون جایگاه ما در جدول برای پایان فصل مهم است.
وی افزود: تیم فولاد از آمادگی لازم برای بازی برخوردار است ما سعی کردیم هر بازی بهترین نتیجه را بگیریم اگرچه در هفته پیش نتیجه موفق نداشتیم، اما این هفته می‌خواهیم با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم
وی ادامه داد با همکاری مردم خوزستان، بازیکنان و کادر فنی سعی کردیم تیم را به از رده ۱۱ جدول به جایگاه بهتری برسانیم.

فوتبال سپیدرود رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۵۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از کمپ بایرن مونیخ نشان می‌دهد که ماتیس دی‌لیخت تمریناتش را از سر گرفته است. او در کنار یکی از مربیان بدنساز بایرن دیده شد که در حال دویدن کنار زمین است و فعلا از تمرینات گروهی خارج است.

بایرن هفته گذشته در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دی‌لیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دی لیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما او از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

مدافع هلندی به همین دلیل بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و توماس توخل تایید کرد که برای بازی فردا مقابل اشتوتگارت هم در دسترس نیست.

توخل در نشست خبری امروز گفت: "ماتیس دی‌لیخت فردا در دسترس نخواهد بود. برنامه او این است که از روز یکشنبه تمرینات را از سر بگیرد و سپس سه روز فرصت داریم تا ببینیم برای چهارشنبه آماده است یا خیر."

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی