Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس پلیس پایتخت با تایید ارسال پیامک از سوی پلیس امنیت اخلاقی برای عده ای از رانندگان از تداوم برخورد این پلیس با بدحجابی و بی حجابی در خودروهای شخصی خبر داد.
سردار حسین رحیمی در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه پلیس مطابق قانون موظف است با هر اقدام غیرقانونی برخورد کند افزود: ماموران پلیس در سطح شهر خودروهایی که در آنها کشف حجاب میشود شناسایی و با آنان برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رصد خودروهای حامل افراد هنجارشکن با چشمان غیرمسلح انجام می شود افزود: پلیس البته اظهارات کسانی را که نسبت به این اتهام اعتراضی داشته باشند شنیده و در صورت اثبات بی گناهی آنان مشکلی نیست.
رحیمی با بیان اینکه این پیامک ها فارغ از اینکه اقدام به کشف حجاب از سوی چه کسی در خودرو انجام شده باشد برای مالک خودرو ارسال شده است افزود: ممکن است کسانی که کشف حجاب کرده اند مسافر باشند اما پلیس امنیت اخلاقی در این زمینه راننده خودرو را می شناسد.
وی گفت: کسانی که پیامک را دریافت کرده اند پس از مراجعه به پلیس امنیت با اخذ یک تعهد کتبی مرخص می شوند و در صورتیکه برای بارهای بعدی این اقدام در خودروی آنان مشاهده شود نسبت به تشکیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی اقدام می شود.
رحیمی با بیان اینکه ازدحام مراجعه کنندگان به پلیس امنیت اخلاقی مورد خاصی نبود گفت: این مراجعه بخوبی مدیریت شد و هم اکنون مشکلی وجود ندارد.
وی بر تداوم سیاست پلیس برای برخورد با کشف حجاب در خودروها تاکید کرد و ادامه داد: این اقدام پلیس قانونی است و پلیس تردیدی در تداوم اجرای آن ندارد.
تعدادی از شهروندان پایتخت ظرف یک ماه اخیر، پیامک‌هایی را مبنی بر 'کشف حجاب' در خودرو از سوی پلیس امنیت اخلاقی دریافت کردند.
ارسال پیامکی از جانب پلیس امنیت اخلاقی برای تعدادی از آنان در ارتباط با کشف حجاب در داخل خودرو و احضار آنها به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا (خیابان خالد اسلامبولی)، باعث ترافیک در این منطقه شد. برچسب ها: رئیس پلیس پایتخت ، حجاب ، سردار حسین رحیمی ، رانندگان

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس پلیس پایتخت حجاب سردار حسین رحیمی رانندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۶۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان