Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@03:17:54 GMT

چرا سکه گران شد؟

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۹۰۵۴۵

چرا سکه گران شد؟

کشتی آرای با بیان اینکه حباب سکه هم اکنون ۵۷۰ هزار تومان شده است، گفت: قیمت سکه نسبت به هفته قبل، ۱۹۵ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، محمد کشتی آرای، درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: قیمت طلا و سکه در روز جاری به دلیل افزایش 15 دلاری قیمت جهانی طلا افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تنها عامل افزایش قیمت طلا و سکه در روز جاری را افزایش قیمت طلای جهانی اعلام کرد و افزود: قیمت سکه نسبت به روز شنبه هفته قبل، 195 هزار تومان و قیمت طلای 18 عیار نیز 14 هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ضمن اشاره به حباب 570 هزار تومانی قیمت سکه در روز جاری، تصریح کرد: هم اکنون عرضه و تقاضا در بازار کاملا متعادل بوده و حتی داد و ستدها هم کاهشی شده است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری هفته قبل در قیمت 4 میلیون و 921 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 777 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی2 میلیون و 698 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 755 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 961 هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای 18عیار هم 441 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و 910 هزار تومان در بازار تهران معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1286دلار معامله می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کشتی آرای سکه قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۹۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته