Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: با تلاش نیرو‌های این قرارگاه، عملیات تخلیه آب از روستای آلبوعید نبی شهرستان حمیدیه با تامین گازوییل و روغن تراکتور جهت راه‌اندازی پمپ آب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و فرج الله براتی، رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: با تلاش نیرو‌های این قرارگاه که متشکل از دانشجویان بسیجی واحد بهبهان و کارکنان واحد اهواز هستند، عملیات تخلیه آب از روستای آلبوعید نبی شهرستان حمیدیه با تامین گازوییل و روغن تراکتور جهت راه اندازی پمپ آب به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام براتی افزود: همچنین به همت این نیرو‌های جهادی، عملیات پاکسازی این روستا، لایروبی آبراهه ها، آهک پاشی و گندزدایی به منظور استقرار روستاییان در منازلشان انجام شد.
رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: طبق هماهنگی با مسئولان شهرستان ها، در هر یک از محورها، روستا‌هایی را برای تخلیه آب و پاکسازی در نظر گرفته ایم و به کمک نیرو‌های جهادی این کار را تا پایان ادامه می‌دهیم.
همچنین، شهرام شهرویی، معاونت نیروی انسانی قرارگاه با حضور در منطقه از روند خدمت به ۱۴۵ خانوار معادل ۵۴۰ نفر که به مدت ۳ روز به طول انجامید، دیدن کرد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد خوزستان سیل خوزستان قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۰۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آخرین وضعیت دریافت مجوز راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد اهواز را تشریح کرد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه آخرین اکیپ بازرسی وزارت بهداشت، از امکانات دانشگاه آزاد خوزستان بازدید خواهند کرد تا مجوز نهایی جذب دانشجوی پزشکی عمومی صادر شود.

وی ادامه داد: تیم اعضای هیات علمی برای این رشته نیز در حال تکمیل است و در صورت تایید امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه توسط بازرسان، از ترم مهرماه در واحد اهواز دانشجوی پزشکی پذیرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به روند فراهم‌آوری امکانات مناسب آموزش پزشکی، گفت: تجهیزات آزمایشگاهی در وضعیت خوبی قرار دارند و البته نواقض جزئی هم وجود دارد که در حال رفع است. مرکز مهارت‌های پزشکی نیز در حال توسعه است. با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز توافق کرده‌ایم که برای آموزش بالینی دانشجویان از بیمارستان‌های آموزشی گلستان، سینا و... به صورت مشارکتی استفاده کنیم.

افروس عنوان کرد: مجوز مرحله اول دانشکده پزشکی برای رشته پزشکی است و در مرحله بعد، رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی نیز اضافه خواهد شد. تنها منتظر مجوز نهایی وزارت بهداشت برای رشته پزشکی هستیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار