Web Analytics Made Easy - Statcounter

والنتینو روسی معتقد است تیم یاماها همواره در مسابقه خرز اسپانیا مشکل داشته است.

طرفداری – والنتینو روسی که در تمرینات اول و دوم گرندپری اسپانیا نمایش ضعیفی داشت راجع به شرایط پیست خرز و موتور خود صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت Autosport، والنتینو روسی روز گذشته در رده‌بندی مجموع زمان‌های ثبت شده در تمرین 1 و تمرین 2 گرندپری اسپانیا رتبه‌ای بهتر از شانزدهم کسب نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله‌ی روسی با دنیلو پتروچی، نفر اول تمرینات 1 و 2 نزدیک به هشت دهم ثانیه بود. با توجه به آنکه پیست خرز اسپانیا اخیرا برای موتورهای یاماها دردسرساز بوده، روسی گفت:

روز سختی بود. می‌دانیم که در خرز کار آسانی نداریم، زیرا سالهای گذشته هم در این پیست سرعت بالایی نداشتیم. ما امیدوار بودیم که موتور جدید در مقایسه با سال گذشته عملکرد بهتری داشته باشد زیرا این موتور در سه مسابقه اول امسال عملکرد خوبی داشت. همچنین، امید داشتیم که با وجود آسفالت جدید رقابت خوبی را تجربه کنیم اما روز سختی داشتیم. در تمرین دوم روش متفاوتی در پیش گرفتیم اما من سریع نبودم. سرعتم بالا نیست و جایگاه پایینی در رده‌بندی دارم، ما تاحدودی به دردسر افتاده‌ایم. به نظر می‌رسد پیوند بین M1 (موتور یاماها در فصل 2019)، لاستیک‌ها و سطح پیست فوق‌العاده نیست.

روسی اما در ادامه گفت که فعلا با مشکل بزرگی روبرو نیست:

در مجموع، مشکل خاصی ندارم. ما سعی کردیم در تعادل موتور تغییراتی ایجاد کنیم چون من در مجموع راحت نیستم، برای مثال در ورودی پیچ‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای ندارم. ما سعی کردیم تغییراتی ایجاد کنیم؛ اما متاسفانه تاثیری ندیدیم. این مشکل در دو سال اخیر ثابت بوده است، در تمام مسابقات وجود دارد. باید با دقت زیادی ترمز کنم. ترمز موتور نیز عملکرد مناسبی ندارد. خرز بدترین پیست برای ماست. مشکل الکترونیکی هم داشتیم.

زمانی که از روسی پرسیده شد آیا عملکرد بد در خرز می‌تواند به معنای یک فصل پر از مشکل برای یاماها باشد گفت:

قطعا ما توان این را داریم که در اسپانیا قوی ظاهر شویم و این احتمال نیز وجود دارد، اما اگر در این پیست به مشکل بخوریم، ناکامی تنها برای همین هفته بوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۴۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

تعدادی از فروشگاه‌های کشور در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک همکاری دارند و کالا‌های متقاضیان را عرضه می‌کنند، اما موضوعی که فروشندگان را آزرده خاطر کرده است تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب آنهاست. به گفته شهروند خبرنگار ما وجه قابل پرداخت کالا‌هایی که از یک ماه گذشته به فروش رسانده شده با تاخیر مواجه شده است و تاکنون پرداختی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، از یک ماه قبل پول کالابرگ مغازه دار‌ها و فروشگاه‌ها را واریز نکردند.  وزارت رفاه اصلا پاسخگو نیست. چک مغازه دار برگشت خورده؛ کالا‌هایی که ماه قبل فروخته شده و مشتری از طریق کالابرگ کارت کشیده، اما شرکت فارا هنوز این پول را به حساب فروشگاه دار‌ها و مغازه دار‌ها پرداخت نکرده است. همگی ما به مشکل خوردیم خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • چه تعداد پهپاد اسرائیلی دست ایران افتاده؟ پاسخ جالب ژنرال اسرائیلی
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر