Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان شهرستان باوی استان خوزستان گفت: ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی تخریب شده مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در این منطقه سیل‌زده به سپاه استان بوشهر محول شد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه سیل استان خوزستان بی‌سابقه بود اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده سیل استان خوزستان در 90 سال گذشته بی‌سابقه بوده ولی در مقابل این بحران، سیل کمک‌رسانی مردم سخاوتمند و نیکوکار کم نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رسیدگی به سیل‌زدگان شهرستان باوی استان خوزستان به سپاه استان بوشهر واگذار شد افزود: سه شهر شیبان، ویس و ملاثانی و 38 روستای شهرستان سیل‌زده باوی استان خوزستان برای کمک رسانی به سپاه استان بوشهر واگذار شد که خدمات رسانی در ابعاد گوناگون به 105 هزار نفر از جمعیت این شهرها و روستاها شبانه‌روز انجام شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سیل در خوزستان صدمات گوناگونی به مردم وارد کرد افزود: در جریان سیل خوزستان، شهرها و روستاهایی که برای کمک رسانی به سپاه استان بوشهر واگذار شد، آب وارد منازل آنان شده بود که با تلاش شبانه‌روزی مشکلات در مدت کوتاهی برطرف شد.

رزمجو عمق رودخانه کارون در موقعیت عادی را 10 متر دانست و تصریح کرد: در زمان جاری شدن سیل عمق رودخانه کارون به بیش از 20 متر افزایش یافت که خدمات رسانی به روستاها و شهرهای یاد شده با قایق انجام شد.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده مردم استان بوشهر در رسیدگی به سیل‌زدگان تصریح کرد:  مردم خیر استان بوشهر در راستای کمک رسانی به سیل‌زدگان شهرستان باوی استان خوزستان 31.7 میلیارد ریال به صورت کالا و اجناس در اختیار سپاه استان بوشهر گذاشتند.

فرمانده سپاه استان بوشهر بیان کرد: علاوه بر کمک‌هایی که از طریق کمیته امداد و هلال احمر برای  رسیدگی به سیل‌زدگان ارسال می‌شد خیران بوشهری 31 میلیارد و 750 میلیون ریال کمک کالایی و 2 میلیارد ریال کمک نقدی در اختیار سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برای رسیدگی به سیل‌زدگان شهرستان باوی خوزستان قرار دادند.

سپاه استان بوشهر به ساکنان 38 روستای در محاصره سیل خوزستان خدمات رسانی می‌کند سپاه بوشهر به سیل‌زدگان شهرستان باوی و 5 روستای خوزستان کمک‌رسانی می‌کند قرارگاه جهادی استان بوشهر در شهر سیل‌زده «ویس» خوزستان آشپزخانه و نانوایی راه‌اندازی کرد

رزمجو  از بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در استان خوزستان خبر داد و بیان کرد: ساخت 500 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)  و بهزیستی در شهرستان سیل‌زده باوی خوزستان به سپاه امام صادق(ع) محول شده است که در اسرع وقت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۶۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد

فرماندار سوادکوه، گفت: ۱۰ واحد مسکونی دچار خسارت شد و با توجه به گستردگی خسارت سیل برآورد خسارت هنوز مشخص نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، رمضان غلامی اواتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مورد آخرین وضعیت خسارت ناشی از سیل در این شهرستان، اظهار داشت: بازدیدهای میدانی در حال انجام است و خسارت بسیار سنگینی در بحث سردهنه‌ها، دیواره‌ها، جاده‌ها و بخش مسکن وارد شده و فعلا حدود 10 واحد مسکونی اعلام خسارت شده که 4 واحد در منطقه " بالازیراب" و بقیه در بخش مرکزی بوده است.

وی افزود: سردهنه‌ها آسیب جدی دیده‌اند از جمله در منطقه "کسلیان" در بخش زیراب، بخش مرکزی، راستوپی و ولوپی در واقع می‌توان گفت کل شهرستان درگیر سیل بوده است.

فرماندار سوادکوه گفت: برآورد مالی هنوز مشخص نشده، چرا که هر لحظه خسارت‌ها اعلام می‌شود و در حال جمع‌بندی خسارت‌ها در بحث مسکن و سردهنه‌ها هستیم؛ در بخش زیراب و بخش مرکزی مسدود شدن راه را داشتیم و حوزه‌های شهری و روستایی شهرستان درگیر شد.

غلامی اواتی با بیان اینکه باتوجه به پیش‌بینی‌‌ها تمهیدات لازم در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: اگر تمهیدات در نظر گرفته نمی‌شد یک ساختمان 4 طبقه در منطقه بالازیراب از بین می‌رفت، اما آمادگی که از قبل وجود داشت باعث حفظ این ساختمان شد.

وی یادآور شد: آماده‌ باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان با توجه به پیش‌بینی‌ها وجود داشت و مواردی از جمله پاکسازی معابر، جوی‌ها و کانال‌ها باعث شد از آسیب‌های بیشتر از حالت فعلی جلوگیری شود.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه با توجه به وجود خسارت در سطح بالا و مراجعه افراد میزان مالی خسارت هنوز کاملا مشخص نشده است، بیان کرد: خسارت‌ها با توجه به مراجعات در زمینه مسکونی، کشاورزی، سردهنه‌ها باعث شده افراد در حال مراجعه و اعلام خسارت باشند و در حال مستندسازی هستیم و افراد خسارت دیده جدیدی مراجعه می‌کنند، برخی افراد در محلات نبودند و پایان هفته مراجعه می‌کنند و خسارت جدید اعلام خواهد شد، از این رو جمع‌بندی مالی کامل نشده و همچنان در حال بازدید میدانی هستیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر