Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:13:26 GMT

کریمی: به بازیکنان انگیزه دادیم تا موفق شویم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۰۹۴۵

کریمی: به بازیکنان انگیزه دادیم تا موفق شویم

سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است مهاجمان این تیم نمایش خوبی برابر پیکان داشته باشند و نتیجه بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی درباره دیدار فردا مقابل پیکان که می‌تواند تکلیف بقای این تیم در لیگ برتر را مشخص کند، اظهار کرد: فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با نتیجه خوبی از زمین خارج شویم؛ پیکان رقیب بسیار قابل احترامی است؛ ضمن اینکه یک مربی باتجربه و بادانش نیز بر مسند این تیم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت پیکان را شناسایی کار کردیم، گفت: طی هفته گذشته روی نقاط قوت پیکان کار کردیم و سعی در پوشش آن داریم؛ همچنین می‌خواهیم از نقاطی که از دید ما ضعیف آمده، استفاده کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان استرس را یکی از عوامل اصلی مهاجمان این تیم در گلزنی عنوان کرد و افزود: سعی کردیم از افرادی که در تیم حاضر هستند و مصدومیتی ندارند، به بهترین شکل استفاده کنیم و به آنها انگیزه دهیم تا از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنند؛ بحث گلزنی موضوعی نیست که در چند جلسه حل شود؛ باید خیلی از مسائل حل شود و همه عوامل دست به دست هم دهند تا یک مهاجم گلزن تمام عیار شود.

 

کریمی یادآور شد: به لحاظ تاکتیکی می گویند تمام طرح‌ها و تاکتیک‌ها به نوک پیکان باید ختم شود، زمان زیادی را باید روی این موضوع کار کرد ولی در همین فاصله کوتاه نیز بیکار ننشستیم و سعی داشتیم تا جایی که برای ما مقدور است، این مهم را انجام دهیم تا فردا به موفقیت برسیم.

او درخصوص انتخاب داوران شمالی برای بازی‌های نفت مسجدسلیمان و همچنین قضاوت اشکان خورشیدی در بازی فردا برابر پیکان ابراز کرد: این یک فرضیه است و قبول دارم که ممکن است شائبه‌هایی به وجود آورد ولی آقای خورشیدی را به خوبی می‌شناسم؛ به جرات می توانم بگویم یکی از داوران برجسته ما محسوب می‌شود و گزینش بسیار خوبی اتفاق افتاده است؛ خورشیدی قاطع، دونده و بدون هیچ مشکلی قضاوت می‌کند و ان شاالله در بازی فردا هم این موضوع مشخص شود.

نفت مسجد سلیمان فیروز کریمی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان فیروز کریمی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)

به گزارش ورزش سه، احمد گوهری گلر تیم آلومینیوم در بازی جام حذفی مقابل تیم سابق خود عملکرد خوبی داشت و برخلاف چهار گلی که دریافت کرد نقش ویژه و تاثیرگذار در صعود تیم خود و بازگشت آلومینیوم به مسابقه داشت.

او در طول جریان مسابقه در گردش توپ نقش آلومینیوم نقش آفرینی می‌کرد و با تسلطی که در بازی با پا داشت به خوبی این تیم را از فشار خارج می‌کرد و بازیسازی خوبی از عقب زمین انجام می‌داد، او شروع مجدد های خوبی هم داشت و توپ به نقاط مناسب برای مهاجمان آلومینیوم ارسال می‌شد که فضای انتقال توپ و حتی استفاده از اشتباه مدافعان پرسپولیس را فراهم می‌کرد.

گوهری در دقایق پایانی مسابقه پیش از گل تساوی آلومینیوم روی حملات پرسپولیس واکنش‌های خوبی داشت و دو فرصت استثنایی را از بازیکنان سرخ‌پوش مهار کرد تا همچنان شانس کامبک برای سفید و سبزپوشان اراک فراهم باشد.

او دو دقیقه قبل از گل تساوی آلومینیوم توپ تند و تیزی که به سمت دروازه این تیم آمد را مانند یک مدافع مسلط با پا دفع کرد و در ادامه همان صحنه توپ را جمع کرد و حمله تیم آلومینیوم را آغاز کرد و در رفت و برگشت این توپ به گل تبدیل شد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

درخشش گوهری در ضربات پنالتی هم نقش ویژه و تاثیرگذار او بود، از 7 پنالتی بازیکنان پرسپولیس او 4 تشخیص درست و 2 مهار پنالتی داشت که عملکردی فوق‌العاده مقابل ستاره‌های نامدار باشگاه پرسپولیس بود.

توانایی های گلر جوان آلومینیوم مقابل تیم سابق خود به چشم آمد و در ضربات پنالتی به خوبی قدرت رهبری تیم خود را هم در دست گرفته بود و سعی داشت که بازیکنان این تیم روحیه دهد که در نهایت هم به صعود آلومینیوم ختم شد.

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم