Web Analytics Made Easy - Statcounter

تراکتورسازی در حالی در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ هجدهم به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود که هواداران این تیم استقبال چندانی از بازی امشب نداشته‌اند. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم از ساعت 21:30 امشب (شنبه) در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تراکتورسازی برای کسب سهمیه آسیایی در این بازی محکوم به برد است به همین دلیل سرمربی سرخپوشان روز گذشته از هواداران تیمش دعوت کرد تا با حضور در ورزشگاه، از تراکتورسازی حمایت کنند. با این حال، در فاصله حدود یک ساعت مانده به آغاز بازی، کمتر از 2 هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کردند.

جرج لیکنز که به همراه دستیار خود، پاتریک برای بررسی وضعیت چمن وارد زمین شده بود، توسط هواداران تراکتورسازی تشویق شد. تماشاگران حاضر در ورزشگاه پاتریک را نیز مورد تشویق خود قرار دادند.

با توجه به زمان برگزاری بازی، ترافیک چندانی در راه‌های منتهی به ورزشگاه یادگار امام (ره) وجود ندارد.

در فاصله یک ساعت مانده به آغاز بازی، در حالی که آفتاب نیز غروب کرده، هنوز نورافکن‌های ورزشگاه روشن نشده است.

تراکتورسازی ـ پارس جنوبی؛ آخرین نمایش خانگی شاگردان لیکنزسیاست مالک باشگاه تراکتورسازی کسب سهمیه آسیا بودتعداد غایبان تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی به 2 بازیکن رسیدتبریز| لیکنز: تراکتورسازی سال گذشته یک تیم معمولی بود/ ویلموتس تماسی با من نداشته است

محمدرضا اخباری که در بازی‌های اخیر به عنوان سنگربان اصلی سرخپوشان در ترکیب تیمش قرار گرفته است، توسط تماشاگران تشویق شد. هواداران تراکتورسازی مهدی محمدیان دروازه‌بان بومی و جوان این تیم را نیز تشویق کردند.

با توجه به زمان برگزاری بازی، تماشاگران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) افطار کردند.

نورافکن‌های ورزشگاه در فاصله 45 دقیقه مانده به آغاز بازی روشن شد. اما دقایقی بعد و در حالی که بازیکنان تیم مهمان در حال گرم کردن بودند، یکی از نورافکن‌ها خاموش شد. همزمان تماشاگران حاضر در ورزشگاه با روشن کردن صفحه تلفن‌های همراه خود، صحنه جالبی خلق کردند.

تماشاگران تراکتورسازی به روش بوندسلیگایی بازیکنان این تیم را مورد تشویق قرار دادند.

با نزدیک شدن به زمان آغاز بازی، سرعت ورود هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه نیز افزایش یافته است.

انتهای پیام/ف

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۳۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی ستاره تراکتور در بازی با ذوب آهن پس از درخشش در ضربات پنالتی حاضر به مصاحبه نشد و از درب دیگری از ورزشگاه خارج شد تا در مسیر میکسدزون ورزشگاه یادگار قرار نگیرد.

پورحمیدی در زمان خارج شدن از ورزشگاه گفت: من از درب دیگری خارج شدم تا مصاحبه نکنم، آنقدر حالم بد است که نمی‌خواهم مصاحبه کنم، می‌بریم اما حالمان خوب نیست.

گلر تیم تراکتور در واکنش به اینکه بین بازیکنان و هواداران آشتی مجدد شکل بگیرد گفت: مگر قهر هستیم با هواداران؟ تاج سر من هستند اما نمی‌خواهم مصاحبه کنم.

هواداران تراکتور پس از فاصله گرفتن این تیم از کورس قهرمانی در بازی‌های اخیر شعارهایی را علیه بازیکنان تراکتور سر دادند و در این مسابقه هم با اینکه در ورزشگاه بودند حمایت کاملی از این تیم شکل نگرفت و صحبت‌های پورحمیدی در واکنش به اتفاقات اخیر این تیم بوده است.

پورحمیدی در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن 3 پنالتی مهار کرد و نقش ویژه‌ای در صعود تراکتور داشت.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)