Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:09:08 GMT

امام جمعه شهرکرد : قدرت آمریکا پوشالی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۶۶۸

امام جمعه شهرکرد : قدرت آمریکا پوشالی است

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به عربده کشی های جدید آمریکا در جهان و تاکید بر اینکه دوران زورگویی در دنیا به سرآمده است، گفت: قدرت کشور آمریکا پوشالی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در دیدار مسئولان و کارگزاران چهارمحال و بختیاری به مناسبت ماه مبارک رمضان تاکید کرد: امروز گزینه جنگ سخت و نظامی به طور کامل منتفی است ، چرا که آمریکا دیگر نمی توانند کشورهای آزاده جهان را مورد تهدید قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال ‌و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: امروز جنگ اقتصادی یک اولویت است اما نباید از جنگ های روانی و نرم دشمن غافل بود.
وی با بیان اینکه مسئولان باید خود را از نگاه‌های جناحی فارغ کنند، تصریح کرد: نباید مصالح نظام جمهوری اسلامی را قربانی افکار شخصی و گروهی کرد.
نکونام یادآور شد: مسئولان باید برای رونق تولید در چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی داشته باشند و برای تحقق رونق تولید و سرعت بخشی به آنها به مدیریت فعال و میدانی نیاز است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: هم اینک وضعیت مسکن در شهرکرد و نقاط دیگر استان چهارمحال و بختیاری بسیار گران شده است.
نکونام تاکید کرد: محرومیت زدایی از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری بویژه در مناطق محروم این استان مورد توجه باشد که ورود بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برای محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری اقدامی مطلوب است.
نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: احداث جاده برای دو دهستان دیناران در شهرستان اردل و موگویی در شهرستان کوهرنگ مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآور شد : توسعه راه های ارتباطی، افزایش صادرات، رشد تولید ماهیان سردابی، رونق کشاورزی و افزایش محصولات دامی می تواند باعث افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق تولید باشد.
نکونام اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری پتانسیل مطلوبی دارد و امروزه گردشگری یکی از مهمترین مولفه های توسعه و اقتصاد این استان است.

*** بیکاری و بحران کم آبی یکی از مشکلات و دغدغه های استان است
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار به اشاره به اینکه خشکسالی یک دهه اخیر باعث خسارات فراوانی به استان شد ، گفت: در دو سال اخیر آب، بیکاری و تغییرات مدیریتی از مهمترین‌ دغدغه های مدیران استان بود.
اقبال عباسی تاکید کرد: سال گذشته آب پشت سد زاینده رود 400 میلیون مترمکعب بود که 315 میلیون مترمکعب آن برای آشامیدن اصفهان و یزد و 80 میلیون مترمکعب برای حفظ و نگهداری سد بود.
وی افزود: پس از آن 40 میلیون مترمکعب برابر با 10 درصد آب موجود برای چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شد.
عباسی تصریح کرد: در نهایت با بارندگی های مطلوب بهار این میزان به حدود 670 میلیون مترمکعب افزایش یافت.
وی یادآور شد: امسال اعتبارات عمرانی چهارمحال و بختیاری بیشترین میزان در سطح کشور است و مدیران باید این اعتبارات را به‌موقع جذب کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در هر استان یک شهرستان الگوی توسعه شده که در این استان شهرستان لردگان است.
وی گفت: البته یک شهرستان نیز از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای الگوی توسعه قول داده شده است.
عباسی تاکید کرد: بارندگی های امسال 6 هزار میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری وارد کرد.
وی افزود: مدیران راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر دستگاه های مرتبط وظیفه سنگین تری برای جبران این خسارت ها دارند.
عباسی تصریح کرد: قرار است امسال و سال آینده 2 هزار و 500 واحد مسکونی ارزان قیمت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی در استان احداث می شود.
وی یادآور شد: امسال نیز تسهیلات بانکی برای اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیران میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگریز جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت در استان برای جذب این تسهیلات آمادگی دارند.
وی گفت: البته یک طرح بزرگ هم قرار است در منطقه ویژه اقتصادی با عنوان شهرک کفش و 200 هزار نفر روز کار راه اندازی شود.
عباسی تاکید کرد: یک شرکت هواپیمایی اعلام آمادگی کرده است پروازهای خارجی به مقصد شهرکرد را در کنار دو فعالیت دیگر مانند اورهال هواپیماهای فرسوده در شهرکرد انجام دهد که بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری می‌کند.
وی یادآور شد: به دنبال خسارت های اخیر سیل یک هزار میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد، 520 میلیارد ریال پرداخت خسارت و 270 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برای خسارت سیل چهارمحال و بختیاری در مرحله نخست به جهاد کشاورزی استان ابلاغ شده است.
به گزارش ایرنا، در این نشست رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و مدیران دستگاه های اجرایی ، قضایی ، نظامی و انتظامی و برخی از فعالان فرهنگی و دانشگاهی حضور داشتند.
7362/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سياست خارجي امام جمعه شهركرد آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳