Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:36:01 GMT

هافبک میانی چلسی فینال لیگ اروپا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۳۵۴۲

هافبک میانی چلسی فینال لیگ اروپا را از دست داد

روبن لوفتوس چیک به دلیل مصدومیت شدید در دیدار دوستانه تیمش، مدت‌ها نمی‌تواند تیم لندنی را همراهی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای، روبن لوفتوس چیک، هافبک میانی تیم فوتبال چلسی در جریان بازی دوستانه این تیم در مقابل نیوانگلند دچار مصدومیت و پارگی آشیل پای چپ شد و به همین دلیل نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر آرسنال در فینال لیگ اروپا همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه چلسی نیز با تأیید مصدومیت و غیبت این بازیکن درد دیدار نهایی لیگ اروپا اعلام کرد، لوفتوس چیک به زودی باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و به همین دلیل مدت‌ها نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

دو تیم فوتبال چلسی و آرسنال توانستند با برتری برابر حریفان‌شان به فینال لیگ اروپا راه پیدا کنند. این دو تیم باید هشتم خرداد ماه در ورزشگاه المپیک باکو آذربایجان دیدار نهایی لیگ اروپا را برگزار کنند. ورزشگاه باکو آذربایجان ۶۸ هزار نفر گنجایش دارد و این در حالی است که به هواداران چلسی و آرسنال هر کدام تنها شش هزار بلیت تعلق خواهد گرفت.

همین مساله باعث اعتراض شدید هواداران دو تیم شده است، چرا که ۵۶ هزار صندلی دیگر این ورزشگاه قرار است در اختیار کشور میزبان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی روبن لوفتوس چیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به هواداران آرژانتین و چلسی

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال چلسی ادامه رقابت‌های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به گزارش مشرق، انزو فرناندز هافبک ۲۳ تیم ملی آژرانتین بعد از درخشش در ترکیب آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۲۲ و کسب عنوان قهرمانی، مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفت.

این هافبک آرژانتینی در تابستان سال ۲۰۲۳ با قراردادی بلند مدت به مبلغ ۱۰۷ میلیون پوند به چلسی پیوست که در نوع خود رقمی رکوردشکن به حساب می‌آید. این مبلغ رکورد نقل و انتقالات باشگاه چلسی یعنی انتقال ۹۷/۵ میلیون پوندی روملو لوکاکو از اینتر و همچنین رکورد انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی جک گریلیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر را شکست.

نشریه دیلی میل حالا در خبری مدعی شده که این هافبک ۲۳ ساله ادامه فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است. همچنین مصدومیت او از ناحیه کشاله ران و اقدامات لازم برای درمان او آغاز شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸