Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@03:20:49 GMT

تصویب جزئیات طرح«اعاده اموال نامشروع مسئولان»

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۳۴۴۶۹

تصویب جزئیات طرح«اعاده اموال نامشروع مسئولان»

عضو کمیسیون قضایی مجلس از تصویب جزئیات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در کمیسیون قضایی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز مواد ارجاع شده از صحن علنی مجلس درباره طرح اعاده اموال نامشروع برای رفع ابهام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از رفع ا بهام و جمع‌بندی مجدد برای بررسی به صحن ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جلسه ویژه مجلس برای بررسی طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» بزرگ‌ترین مفاسد در دولت روحانی اتفاق افتاده است آخرین اخبار از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس

وی افزود: در ادامه این جلسه تعدادی از مواد طرح اصلاح قانون دیوان عدالت اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در جریان بررسی طرح اصلاح قانون دیوان عدالت اداری اعضای کمیسیون مصوب کردند که چنانچه شخصی از مصوبه، آیین‌نامه یا تصمیم دستگاه اجرایی متضرر و متحمل خسارت شود می‌تواند پس از ابطلال این مصوبه با مراجعه به دادگاه از دستگاه مورد خسارت خود را مطالبه کند و دستگاه مربوطه نیز میزان خسارت را از مدیری که مصوبه و آیین‌نامه اجرایی توسط وی وضع شده دریافت می‌کند.

وی در پایان گفت: همچنین در جریان بررسی این طرح مصوب شد تا در کنار هیات عمومی فعلی دیوان عدالت اداری هیات عمومی دیگری تشکیل شد که مسائل استانی و شهرستانی را مورد بررسی قرار دهند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس اعاده اموال نامشروع پورمختار کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود