Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول همتی در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: امروز آسمان استان زنجان صاف تا قسمتی ابری بوده ولی از بعدازظهر بارش پراکنده باران استان را فرامی‌گیرد.

وی اظهار کرد: بارش‌ها در استان همراه با رعدوبرق خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان همچنین به آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها در استان زنجان هشدار داد و گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی همچنین به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده افزایش‌یافته و هوا گرم‌تر می‌شود.

سرپرست هواشناسی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه پیش بینی‌های هواشناسی زنجان پنج روزه شد، گفت: به منظور آمادگی و بهبود برنامه‌ریزی‌های شهروندان استان نخستین بولتن پیش بینی پنج روزه زنجان تولید شد.

همتی افزود: از ۲۰ اردیبهشت ۹۸ قدرت تفکیک زمانی پیش بینی‌های هواشناسی استان از سه روز به پنج روز افزایش یافت تا هم استانی‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای برنامه‌ریزی های خود به لحاظ زمانی از قدرت مانور بهتری برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه بولتن جدید پیش بینی وضعیت جوی ۹ ایستگاه سینوپتیک استان را در بر می‌گیرد، ادامه داد: این بولتن به لحاظ جزئیات زمانی نیز بهبود یافته است به طوری که در دو روز نخست، پیش بینی‌ها به تفکیک «روز» و «شب» ارائه می‌شود.

کد خبر 4622313

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۳۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز جو استان اردبیل در بیشتر ساعات صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه پدیده‌ی قابل توجهی برای شهرهای استان انتظار نمی‌رود، افزود: در طول هفته افزایش چند درجه‌ای دما، غالباً در شمال و مرکز استان، پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از اواخر روز چهارشنبه با نفوذ زبانه‌های کم فشار سطح زمین و گذر موج از تراز میانی جو بر میزان ناپایداری‌ها افزوده خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فصلی و محلی در روز پنجشنبه و جمعه بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق در سطح استان انتظار می‌رود.

کد خبر 6091176

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟
  • پیش بینی هواشناسی
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • افزایش دمای هوای در زنجان