Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، وحید رجایی فرماندار گرمسار در جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت این شهرستان بابیان اینکه می‌بایست بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های اوقات فراغت در دستور کار قرار گیرد، ابراز داشت: استفاده از روش‌های نوین و به‌روز در راستای پر کردن اوقات فراغت فرزندان نیز ازجمله اهدافی است که در این راستا پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری و غنی‌سازی مناسب اوقات فراغت به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: این ایام می‌تواند به یک فرصت طلایی تبدیل شود و هم یک تهدید برای نوجوانان و جوانان باشد بنابراین توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام / گ

جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان گرمسا برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۴۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین