Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: همه مسئولان، افراد جامه و نهاد‌ها و تشکل‌های دولتی و غیردولتی با تعامل و همکاری با بهزیستی در زمینه مسائل اجتماعی باید زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر این نهاد را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اهداف سازمانی در حوزه مسائل اجتماعی باید مشخص شود، افزود: مبنای فعالیت‌ها در حوزه مسائل اجتماعی باید بر مبنای پیش‌بینی و پیشگیری و اقدام در حوزه سلامت روان افراد جامعه عملیاتی و اجرایی شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اهمیت تأمین سلامت اجتماعی افراد جامعه بیان کرد: سپاه ثارالله استان کرمان آمادگی دارد در زمینه‌های تأمین مسکن مددجویان، پیشگیری و درمان اعتیاد و اردو‌های جهادی برای حمایت از اهداف بهزیستی تعامل و همکاری کند.

جلسه هم‌اندیشی مسائل اجتماعی بین بهزیستی و سپاه ثارالله استان کرمان با حضور مدیرکل و معاونان تخصصی بهزیستی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان برگزار و زمینه‌های همکاری در موضوعات اجتماعی بررسی و مورد توافق قرار گرفت.

انتهای پیام/س

سپاه ثارالله کرمان پیشتاز در تأمین مسکن مددجویان بهزیستی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی سازمان بهزیستی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار