Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاراک؛ قاسم کاظمی، معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان مرکزی گفت: چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی از ۱۷ تا ۲۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین ‌المللی استان مرکزی با حضور هنرمندان و صنعتگران استان ‌های سراسر کشور در اراک برگزار می‌شود.

قاسم کاظمی افزود: نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور ۳۱ استان امسال با حضور هنرمندان و صنعتگران استان ‌های سراسر کشور در اراک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان مرکزی اظهار داشت: ️این نمایشگاه در قالب ۲۱۰ غرفه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک دایر می شود که ۸۰ غرفه نمایشگاهی در اختیار هنرمندان و صنعتگران سراسر کشور و ۱۳۰ غرفه هم در اختیار هنرمندان استان مرکزی قرار خواهد گرفت. 

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدات هنرمندان صنایع دستی آثار برتر، با کیفیت و برجسته صنایع دستی استان ‌های کشور برگزار خواهد شد.

کاظمی همچنین از رایگان بودن تمامی غرفه ‌ها برای شرکت ‌کنندگان خبر داده و اعلام کرد: این امر به منظور حمایت از صنایع دستی، صنعتگران و هنرمندان انجام گرفته است.

معاون صنایع دستی در ادامه گفت: امسال بخش عمده ی از رشته های صنایع دستی از سراسر کشور در این نمایشگاه عرضه خواهد شد آشنايی مردم با فرآيند تهيه محصولات می ‌شود، از ديگر بخش‌ های جذاب نمايشگاه امسال خواهد بود. 

وی یادآور شد: هنرمندان صنایع دستی که دارای کارت صنعتگری از این معاونت هستند می توانند جهت ثبت نام غرفه به این معاونت مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ت

رایگان بودن تمامی غرفه ‌ها برای شرکت ‌کنندگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: یازدهمین جشنواره شکوفه‌های "بهارنارنج" با هدف معرفی و جذب گردشگران در ۲۹ اردیبهشت ماه در پردیس موزه‌ای بنیاد رامسر برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناساندن بیشتر فواید شکوفه‌های بهار نارنج، شادی‌آفرینی برای مردم بومی و شناخت پتانسیل‌های محلی است.

سحرخیز فراهم سازی شرایط مناسب برای تولید و استفاده از تجربه‌های موفق چشنواره‌های از این دست در نقاط مختلف استان و کشور را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: نمایشگاه لوازم قدیمی کشاورزی، صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، تولیدات عمومی دفع آفات، نمایشگاه کتاب نویسندگان رامسر، طراحی و گرافیک دانشجویان و دانش‌آموزان، نمایشگاه عکس، اجرای موسیقی سنتی، سرنانوازی، دهل و نقاره، عرضه و تولید مربا و عرق بهار نارنج، طبخ غذا‌های محلی و شیرینی سنتی تولید شده از بهار نارنج، ارایه صنایع‌دستی رامسر، از جمله برنامه‌هایی است که در یازدهمین چشنواره شکوفه‌های بهاری برنامه‌ریزی شده است.

او افزود:در این مراسم از افراد موفق و فعال در سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تقدیر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • غرفه ذوب آهن اصفهان پربازدید ترین در بین صنایع فولادی
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی