Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@17:39:38 GMT

ماجرای تهدید شدن مدیران استقلال چیست؟

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۹۵۸۰

ماجرای تهدید شدن مدیران استقلال چیست؟

عده‌ای سودجو با مقاصدی خاص برای مدیران ارشد استقلال از طریق پیامک یا شبکه‌های اجتماعی پیام می‌فرستند و آن‌ها را تهدید می‌کنند.


به گزارش صدای ایران از خبر ورزشی، لیگ برتر تمام شده، ولی مدیران استقلال درگیر دغدغه بسیار مهمی تحت عنوان جذب سرمربی جدید و به تبع آن، انتخاب بازیکنان مناسب برای فصل آینده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله در پاره‌ای اوقات اساساً به دردسری برای مدیران ارشد بدل شده و کار حتی به جا‌های باریک نیز کشیده شده است! براساس خبر‌های رسیده، عده‌ای از هواداران برای مدیران باشگاه پیامک فرستاده و به آن‌ها بهترین شیوه تاکتیکی از منظر خود را ارائه می‌کنند! انگار آن‌ها باید به جای سرمربی تصمیم بگیرند!

همچنین عده‌ای هم با مقاصد خاص برای مدیران ارشد استقلال از طریق پیامک یا شبکه‌های اجتماعی پیام می‌فرستند و آن‌ها را تهدید می‌کنند که برای جذب سرمربی جدید استقلال باید حتماً منافع خاصی را منظور کنند! آن‌ها گاهی اوقات حتی مدیران استقلال را به اشکال مختلف تهدید هم می‌کنند که اگر مربی موردنظر آن‌ها را جذب نکنند، کاری خواهند کرد که روی سکو‌های استادیوم آزادی علیه آن‌ها شعار بدهند. حتی برای یکی از مدیران نوشته‌اند اگر در پروسه جذب سرمربی نظرشان اعمال نشود، کاری می‌کنند همان اتفاقی که در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم علیه مدیران ارشد وزارت ورزش رخ داد در مورد مدیران استقلال رخ بدهد!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم

مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس