Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی اصغر سلطانی از دستگیری افراد متعدد سوءاستفاده کننده از دفترچه‌های درمانی در قم خبر داد.

وی در رابطه با جزئیات این خبر گفت: برخی افراد با سوءاستفاده از دفترچه‌های درمانی، اقدام به تهیه دارو‌های کمیاب، خارجی و گران قیمت و خاص کرده و سپس دارو‌ها را در بازار آزاد به فروش رسانده یا به صورت قاچاق از کشور خارج می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهمان دارو‌های کمیاب را از مراکز مجاز تهیه و در بازار آزاد می‌فروختند

این مقام قضایی گفت: اقدامات مجرمانه این افراد به نحوه خرید و فروش نسخه‌های سفید و یا اجاره دادن دفترچه بیمه و یا جعل دفترچه‌های درمانی و جعل مهر و دست خط پزشک، اخذ دستور خلاف واقع از پزشک یا جاعلین و تهیه دارو یا فروش نسخه تجویزی و فروش دارو خارج از شبکه می‌باشد که متخلفان با مراجعه به پزشک تعداد زیادی نسخه و تجویز یکسان دارو‌های گران قیمت را اخذ و با هماهنگی داروخانه‌های متخلف با پرداخت ۱۱۰ تا ۳۰ درصد قیمت اقدام به تهیه دارو و فروش آن می کردند.

وی بیان کرد: متهمان با این اقدامات مجرمانه هم به سلامت جامعه و هم به بیت المال خساراتی وارد می‌کردند که با انجام کار اطلاعاتی ۱۲ نفر از متهمین شناسایی و دستگیر شدند و درحال حاضر پرونده قضایی آنها در حال رسیدگی است.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 علی اصغر سلطانی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم باند سوءاستفاده از دفترچه‌های درمانی ۱۲ متهم دستگیرشدند سوءاستفاده از دفترچه‌های درمانی تهیه دارو‌های کمیاب اجاره دادن دفترچه بیمه جعل دفترچه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سوءاستفاده از دفترچه های درمانی جعل دفترچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان