Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین صفوی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان در هفدهمین جلسه شورای دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: بحث فرهنگی یکی از فاخرترین بحث ها و در واقع اصیل ترین و ریشه ای ترین موضوعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر پیوست فرهنگی و اعتقادات درست باشد و خوب رشد کند آموزش هم براساس آن خوب و متعالی خواهد بود مانند رشد انقلاب اسلامی که حتی نسل های آینده نیز از قدرت و استحکام آن شگفت زده خواهند شد.

صفوی ملت ایران را امانت دار انقلاب اسلامی دانست و گفت: موضوع نماز و حجاب بحث قرآنی خیلی جدی دارد و موضوع دیگر آن پوشش اسلامی است و لذا جزئیات نماز را خداوند به پیغمبر واگذار کرده اما جزئیات حجاب را خودش برعهده گرفته و این یعنی از لحاظ امنیتی در جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است و خداوند در این موضوع از انسان های روی زمین مطالبه گراست.

وی گفت: این انقلاب به نام خدا و به نام امام زمان است و لذا مکتب تشیع و قرآن نیز زیر مجموعه آن است و ما انسانها به عنوان مأمورین الهی باید جانشین خداوند برروی زمین باشیم و مطالبات خداوند را درست اجرا کنیم.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده