Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، همه چیز از روزی شروع شد که الکس ریگ پس از ماهها جستجو برای یافتن یک شغل ثابت به فکر راه اندازی یک وب سایت فروش کالا افتاد. نامزد او به سرعت او را مسخره کرد و گفت او حتی نمی تواند یک سیب زمینی بفروشد چه برسد به کالاهای دیگر. همین جمله الکس را به فکر فرو برد و او تصمیم گرفت ثابت کند نامزدش سخت در اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین الکس وب سایتی طراحی کرد و به کاربران اعلام کرد حاضر است سیب زمینی هایی بفروشد که روی آن ها متن های تبریک تولد، جملات قصار و ... نوشته شده است. قطعا تصور می کنید هیچ فردی حاضر نیست چنین سیب زمینی را بخرد، اما واقعیت چیز دیگری بود. به محض شروع فعالیت این وب سایت، فروش سیب زمینی ها نیز آغاز شد.

باور کردنی نیست اما تنها با گذشت دو روز از افتتاح وب سایت الکس حدود دو هزار دلار درامد داشت.او در ابتدای راه یک پسر 24 ساله و فارغ التحصیل از دانشگاه شمال تگزاس بود، اما با گذشت چند ماه به سرعت به یک جوان ثروتمند و مشهور تبدیل شد. جالب است بدانید هم اکنون متوسط درامد ماهیانه الکس بیست و پنج هزار دلار است و وی برای توسعه کسب و کار خود دست به خلاقیت هم زده است. برای مثال در سایت خود سیب زمینی های منقش به تصاویر چاپی یا دارای لوگوی برندهای مختلف را نیز می فروشد.

او سیب زمینی های مناسبتب(روز پدر و تولد و...)، سیب زمینی های تزئینی و انواع و اقسام سیب زمینی ها را با قیمت های مختلف به سراسر نقاط ایالات متحده ارسال می کند. گاهی مسیر ثروتمند شدن چندان دشوار نیست.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیب زمینی دلار فارغ التحصیل کسب و کار خلاقیت پدر تولد ایالات متحده ایالات متحده خلاقیت سیب زمینی فارغ التحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۲۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!

علی عدنان طی توافقی از مس رفسنجان جدا شد.

طرفداری | علی عدنان از مس رفسنجان جدا شد.

داستان‌های ستاره عراقی مس رفسنجان بالاخره تمام شد. علی عدنان ابتدای لیگ بیست‌وسوم به مس رفسنجان پیوست و در چند بازی به خاطر برخی مشکلات حضور ندات.

بازیکن سابق آتالانتا تصمیم گرفت درنهایت اکنون از مس رفسنجان طی یک توافق دو طرفه جدا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • حواله علی پی
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • سیب زمینی جوانه زده قابل مصرف است؟