Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست همکاری و هماهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان با محوریت طرح غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام «علی چراغی پور»، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر 310 کانون فرهنگی و هنری مسجد در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های کانون‌های مساجد جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است، ابراز کرد: فصل اوقات فراغت و تعطیلات تابستانی فرصت بسیاری مناسبی در راستای برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی در جوار مساجد برای جذب هر چه بیشتر نسل جوان به مساجد است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: یکی از سیاست‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، بهره‌گیری از ظرفیت دیگر نهادهای فرهنگی ازجمله بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در این راستان می‌توان از ظرفیت‌های مشترک در راستای اجرای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان استفاده کرد.

 

چراغی پور، بیان کرد: قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی، هنر متعالی و فعالیت‌های اجتماعی از محورهای غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان ایلام که از یک تیر تا پایان شهریورماه سال جاری و مدت دو ماه در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

 

وی، در پایان با تبریک انتصاب آقای تولیده به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، خاطرنشان کرد: آشنایی نسل جوان بافرهنگ ایثار و شهادت و تلاش در راستای ترویج و نهادینه کردن این فرهنگ از محورهای مشترک و تعاملی با بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند باشد.

 

«اسدالله تولیده»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، نیز در این دیدار بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان تأکید کرد و گفت: از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مابین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت استقبال می‌شود.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز اردبیل خطبه نماز جمعه غنی سازی اوقات فراغت اوقات فراغت دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خطبه های نماز جمعه غنی سازی ایلام کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۹۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر