Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@22:40:49 GMT

غیبت عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس در ایران

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۴۳۹۳۱

غیبت عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس در ایران

امیر عابدینی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس این روزها در خارج از کشور به سر می‌برد.

به گزارش مشرق، مدت‌هاست که خبری از امیر عابدینی نیست. عابدینی از جمله مدیران باسابقه فوتبال ایران محسوب می‌شود که سال‌ها در سطح اول فوتبال مدیریت کرده؛ از فدراسیون فوتبال گرفته تا باشگاه‌های مختلف. این روزها اما کمتر خبری از این مدیر به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارنظرهای امیر عابدینی محدود شده به فضای مجازی و در آنجاست که پیشنهادها یا نظراتش را می‌دهد. همین نکته جای تعجب دارد که چگونه عابدینی که ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته، این روزها کمتر به اظهار نظر رسمی می‌پردازد.

گفته می‌شود وی مدتی است که به خارج از کشور رفته و در ایران حضور ندارد که این موضوع هم در جای خود جای تامل دارد. اینکه او به چه دلیل از ایران رفته و چرا پس از رفتنش کمتر صحبت کرده، جای پرسش دارد.

بیشتر بخوانید:

چرا تاج واقعیت را به همه نمی‌گوید / جای هیئت مدیره پرسپولیس بودم عرب را برکنار می‌کردم

عابدینی در چند سال اخیر در مدیریت باشگاه‌هایی مانند داماش مرتکب اشتباهات زیادی شد و اتفاقاتی در آن زمان رخ داد که عجیب بود. او همواره اعتقاد داشت که به دلیل اینکه مسائل فنی را می‌داند می‌تواند در کار مربیان دخالت کند و این کار را هم انجام می‌داد. با این حال او اخیراً پستی در صفحه شخصی‌اش گذاشته و نظراتی درباره پرسپولیس داده است. با یادآوری اتفاقاتی که در چند سال اخیر در دوران مدیریت عابدینی در تیم‌های تحت مدیریت او رخ داده می‌توان با تردید به راهکارهای این مدیر نگاه کرد. او البته مدتی هم به عنوان مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد که در این کار هم موفق نبود و در نهایت هیئت رئیسه فدراسیون رای به برکناری او داد.

هر چه هست اینکه مدتی است امیر عابدینی در ایران آفتابی نشده و باید دید در نهایت او به ایران می‌آید یا اینکه همچنان دور از وطن به اظهارنظر در فضای مجازی می‌پردازد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال امیر عابدینی پرسپولیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۴۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این مراسم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره نظام بانکی، مدیران و جمعی از کارکنان بانک سینا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات این بانک برگزار شد.

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شایسته و ماندگار غلامرضا فتحعلی، بسیاری از دستاوردهای کنونی بانک سینا را مرهون زحمات و تلاش‌های تیم مدیریتی و نیروهای توانمند این بانک دانست و افزود: جایگاه بانک سینا در نظام بانکی کشور بیانگر آن است که این بانک می‌تواند به یک بانک نوآور تبدیل شود.

دهقان در ادامه تصریح کرد: بانک سینا باید با اتکا به فناوری روز و استقرار نظام بانکداری جامع و بکارگیری فناوری‌های مالی نوین در راستای کسب موفقیت‌های مطلوب، به بانکی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با اشاره به نقاط قوت بانک سینا، گفت: بانک سینا یک بانک جوان است که با تحول در ساختار و عملکرد، می‌تواند گام‌های مؤثرتری در تثبیت جایگاه برند و ثبت اعتبار بیشتر در نظام بانکداری بردارد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان ساخت: خدمات بانکداری، در حال گذار از یک فضای سنتی به سمت ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین است و بانک سینا باید با تکیه بر علم «هوش مصنوعی»، فعالیت‌های فیزیکی را به حداقل رسانده و یک بانک نوآور در ارائه خدمات شود.

علی ابدالی سرپرست جدید بانک سینا نیز در سخنانی تأکید کرد: حصول موفقیت در هر مجموعه‌ای، جز با خرد جمعی و مشارکت همگانی به دست نمی‌آید و با مرور توفیقات بانک سینا در دوره‌های گذشته، کار دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تلاش‌ بیشتر، بر حفظ وضعیت فعلی و ارتقای آن به شرایط بهتر کوشا باشیم.

همچنین غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل سابق بانک سینا گزارشی از عملکرد دوساله گذشته بانک سینا ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، حکم انتصاب سرپرست جدید بانک سینا از سوی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به علی ابدالی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است