Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «امیر سرتیپ حاتمی»، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در مراسم امضا تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و وزارت دفاع به منظور تامین بخشی از نیاز نیروهای مسلح به مسکن اعلام کرد: در حوزه مسکن با حضور مهندس اسلامی، شاهد فعالیت های جدیدی هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: مسکن دغدغه مهمی برای همه اقشار جامعه است و به همین دلیل نیز برای دولت و رییس جمهوری اولویت و ضرورت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حاتمی تصریح کرد: در نیروهای مسلح بنا بر تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همه فرماندهان تلاش می‌کنند تا به موضوع رونق تولید مسکن کمک کنند.

وی اعلام کرد: افتخار می کنیم که در رفع دغدغه مسکن سهمی داشته باشیم. همچنین بر اساس این تفاهم نامه، همه مجموعه ها اعم از نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح از همه ظرفیت ها استفاده خواهند کرد.

امیرسرتیپ حاتمی گفت: ظرفیت های ساخت و ساز و همچنین ظرفیت های قانونی خوبی از جمله انتقال پادگان ها وجود دارد که از آنها نهایت استفاده خواهد شد. در عین حال از ظرفیت های وزارت راه، بانک ها و سایر مجموعه ها برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بهره می بریم.

وی این اقدام را گامی برای ارتقای معیشت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: در امر تولید مسکن به رونق تولید، اشتغال و سایر سیاست های دولت کمک خواهیم کرد و با همکاری صمیمانه و خواست صادقانه تلاش می کنیم تا در دو سال باقیمانده دولت بتوانیم این طرح را محقق کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال دولت مسکن نیروهای مسلح وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است