Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاحتی با اشاره به سرنگونی گلوبال هاوک توسط سامانه بومی پدافند ایرانی گفت: سرنگونی آن شلیک به غرور سردمداران آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه‌های نماز جمعه امروز(جمعه، 7 تیر) رشت باگرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاوران انقلاب گفت: انقلاب برای حفاطت از خود هزینه های فراوانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: اگر امروز در دنیا همه ملت های مستضعف جهان به ایران نگاه می کنند به واسطه این هزینه هاست.

 

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به نشست اخیر رهبر انقلاب با مسئولان دستگاه قضا، گفت: امام خامنه ای خواستار دو مبارزه سختگیرانه در دستگاه قضا شدند.

 

وی آغاز مبارزه سختگیرانه از درون دستگاه قضا و مبارزه با فساد در جامعه را از مطالبات مهم رهبری برشمرد و گفت: اگر در دستگاه فساد رخنه کند مردم را نمی توان قضاوت کرد.

 

فلاحتی اذعان داشت: این مبارزه بر مبارزه با فساد در جامعه اولویت دارد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با فعالیت مسئول جدید، شاهد تحولات جدیدی در قوه قضائیه باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سرنگونی گلوبال هاوک، پهباد آمریکایی توسط سامانه بومی پدافندی ایرانی گفت: این پهباد بسیار گرانقیمت است و سرنگونی آن شلیک به غرور سردمداران آمریکا بود.

 

وی اظهار کرد: امروز با جریانات و حوادث منطقه، استیصال آمریکا را مشاهده می کنیم.

 

امام جمعه رشت به واقعه حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت بیش از 200 نفر کودک و زن و مرد ایرانی اشاره کرد و گفت: آمریکا در دنیا نام خوش ندارد و دشمن بشریت است.

 

وی افزود: آمریکا در گوانتانامو، عراق، سوریه و کشمیر، یمن و افغانستان و چندین کشور دیگر جنایت فراوان کرده و باز هم عده ای دنبال مذاکره با آمریکا هستند.

 

فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره تغییر استاندار گیلان گفت: وزارت کشور استانداری برای گیلان انتخاب کند که انقلابی و با اراده باشد، مردمی و پرتلاش باشد و خود را وقف کار و خدمت به مردم کند.

 

وی درباره انتخاب شهردار رشت نیز گفت: شورای شهر رشت و شهردار فارغ از زد و بندهای سیاسی تعامل ویژه داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: شهردار با شورای شهر در تعامل سازنده، عقلانی و شرعی باشد و اگر در مجموعه شهرداری رانت و زد و بند مالی رخ بدهد شهردار مسئول است و باید برخورد کند.

 

وی با بیان اینکه مشکلات رشت فراوان است، گفت: احیای رودخانه های زرجوب و گوهر رود، پسماند سراوان، احیای تالاب عینک، بهسازی آسفالت و توجه به وضعیت معیشت پاکبانان مهمترین انتظارت از شهردار رشت است.

 

آیت الله فلاحتی  به شهادت امام صادق(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: فعالیت های علمی و دینی ایشان، معارف شیعه را احیا کرد.

 

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت خطبه های نماز جمعه اوقات فراغت مسجد خطبه نماز جمعه مجلس حقوق بشر آمریکایی امام صادق ع جنوب کرمان شهید بهشتی آیت الله بهشتی نماز جمعه رشت قوه قضائیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: آمریکایی ها به نسخه‌ای که برای کشورهای دیگر می‌پیچند عمل نمی‌کنند و آنچه برای مردم بیان می‌کنند خودشان اعتقاد ندارند. - اخبار استانها -

حجت الاسلام علی درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا و غرب اظهار داشت: آنچه  امروز در عالم غرب در حال رخ دادن است در سرکوب دانشجویان، اساتید دانشگاه و گروه‌های علمی و فرهنگیان جامعه آمریکا نشان از این دارد که آمریکایی‌ها آنچه را که بحث می‌کنند و آنچه برای مردم بیان می کنند خودشان اعتقاد ندارند. 

وی افزود: صحنه‌هایی که ما امروز از برخورد پلیس با دانشجویان دانشگاه‌های مختلف آمریکا دیدیم نشان از این واقعیت دارد که دموکراسی آمریکایی برای حاکمیت حاکمان مستبد غرب در راس حکومت هیچ خط قرمزی برایشان معنا ندارد. 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در گذشته اگر اتفاقاتی در دانشگاه‌های ایران می‌افتادغربی‌ها می‌گفتند در محیط های علمی نباید برخورد نظامی شود ولی امروزآن نسخه‌ای که برای  کشورهای دیگر می‌پیچیدند خودشان عمل نمی‌کنند. 

درویشی با بیان اینکه اگر برخوردهای امنیتی و انتظامی بد است برای دانشگاه‌های  آمریکا هم باید بد باشد، گفت: غرب مدعی آزادی بیان و عقیده است، دانشجویان ایده‌ای دارند که ایده‌هایشان را بیان می‌کنند پس چرا غربی‌ها در برخورد با ایده دانشجویان عصبانی می شوند و با سرکوب و خشونت جواب آنها را می دهند. 

وی  با بیان اینکه ظاهر فریبنده دنیای غرب امروز برای همگان روشن شده است تصریح کرد: حوادث اخیر دانشگاههای آمریکا و غرب درس بزرگی است که متوجه شویم دموکراسی آنها سخنی بیش نیست و تنها به عنوان قطعنامه های سیاسی و حربه  بر علیه  کشورهای دیگر است.

 

.

 

 
انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • آمریکای شعله‌ور!
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل