Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:28:58 GMT

تیم فوتبال صبای قم وجود خارجی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۹۴۷۵

تیم فوتبال صبای قم وجود خارجی ندارد

سید جواد خازنی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زمانی که تیم صبای قم از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد، ما در مسابقات شرکت کردیم ولی بعد از سقوط تیم به لیگ دسته دوم، در مسابقات حاضر نشده و از گردونه لیگ‌های کشوری خارج شد.
وی ادامه داد: وقتی تیم در لیگ دسته دوم، شرکت نکنند طبق آیین نامه، به صورت اتوماتیک به دو دسته پایین‌تر سقوط می‌کند، یعنی تیم فوتبال صبای قم دیگر در لیگ دسته سوم هم نمی‌تواند حاضر شود، بلکه تنها راه حضور در لیگ استانی و با شرایط خاصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائم مقام وقت باشگاه صبای قم یادآورشد: اگر این تیم خواهد در لیگ باشگاه‌های استان قم شرکت کند باید بدهی‌های خود را تسویه و پنجره نقل و انتقالات آن نیز باز شود.
وی ادامه داد: تیم‌های پایه صبای قم نیز با نام‌های افشید و مهام پلیمر در رقابت‌های در مسابقات حضور دارند و دیگر صبایی در کار نیست و این تیم در حقیقت وجود خارجی ندارد.
خازنی از تلاش برای حضور یک تیم از استان قم در لیگ دسته دوم کشوری خبر داد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان قول داده و هنوز هم به آن پایبند است که تیمی از قم در لیگ دسته دوم کشوری با ترکیب بومی حضور داشته باشد و رایزنی‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.
تیم فوتبال صبای قم در سال ۱۳۸۰ توسط شرکت باتری‌سازی نیرو تأسیس و در سال ۱۳۸۷ از تهران به قم منتقل شد. این تیم قبل از انتقال به قم، سابقه قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران در دوره ۸۴–۱۳۸۳، قهرمانی سوپر جام ایران و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود داشت.
در این تیم مربیان بزرگی مانند پرویز مظلومی، میلان زیوادینوویچ، مجید جلالی، محمدحسین ضیایی، فرهاد کاظمی، یحیی گل‌محمدی، فیروز کریمی، رسول کربکندی، محمود یاوری، عبدالله ویسی، محمد مایلی‌کهن، مهدی تارتار، علی دایی عبدالصمد مرفاوی فعالیت کردند.
این تیم در سال ۱۳۹۵ به لیگ دسته یک سقوط کرد و در سال ۱۳۹۶ نیز فصل بسیار ناکامی را در لیگ دسته یک پشت سر گذاشت و در نهایت به لیگ دسته دوم سقوط کرد. صبا باید سال ۱۳۹۷ در لیگ دسته دوم شرکت می‌کرد که به علت حاضر نشدن در مسابقات، طبق آئین نامه دو پله سقوط کرد.

۷۴۰۳/‏‬ ۶۱۳۳/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

شفیلدیونایتد اولین تیم سقوط‍‌کننده لیگ برتر شد.

طرفداری | اتفاقی از نیم‌فصل اول پیش‌بینی می‌شد بلاخره رخ داد تا شفیلدیونایتد فصل آینده دوباره در سطح دوم فوتبال انگلیس به میدان برود. 

شفیلدیونایتد پس از شکست 5-1 مقابل نیوکاسل به عنوان اولین تیم لیگ برتر حکم سقوط به چمپیونشیپ را دریافت کرد. تیم کریس ویلدر در حالی راهی سطح دوم فوتبال انگلیس می‌شود که در لیگ برتر رکورد تاریخی گل خورده را به نام خود ثبت کرد. آن‌ها تا هفته سی و پنجم 97 گل دریافت کرده‌اند. شفیلد فصل را با پل هکینگباتم آغاز کرد اما او پس از 14 بازی اولین سرمربی اخراجی لیگ لقب کرد. دو کاندید سقوط دیگر، لوتون تاون و برنلی هستند. تیم راب ادواردز در مالینو مقابل ولورهمپتون متحمل شکست 2-1 شد تا با 25 امتیاز در رتبه هجدهم قرار بگیرد. برنلی اما با تک‌امتیاز حساسی که در اولدترافورد کسب کرد، اکنون به ادامه رقابت امیدوار مانده است. 

وضعیت فعلی کورس زندگی در انتهای جدول لیگ برتر 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی