Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمان جدید «‌الین هیلدربرند» توانست در اولین هفته حضور خود در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز درحالی صدرنشین شود که این جایگاه برای مدت طولانی به «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» تعلق داشت.

به گزارش ایسنا، «الین هیلدربرند» نویسنده آمریکایی است که داستان اغلب رمان‌هایش در جزیره «نانتاکت» جایی که او به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند، رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمان جدید این نویسنده که اولین اثر تاریخی او نیز محسوب می‌شود با عنوان «تابستان سال ۱۹۶۹» به چاپ رسیده است. «هیلدربرند»‌ در این رمان داستان چهار خواهر و برادر را که زندگی‌شان برای همیشه در تعطیلات تابستان سال ۱۹۶۹ تغییر می‌کند، روایت می‌کند.

اما با ورود رمان جدید «هیلدربرند»، «جایی که خرچنگ‌ها آواز می خوانند» نوشته «دلیا اونز» که به مدت ۴۲ هفته در  فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت و برای مدت طولانی جایگاه اول را از آن خود کرده بود،‌ با یک رتبه نزول در جایگاه دوم قرار گرفت. این کتاب که به عنوان یکی از نامزدهای نهایی جایزه «ادگار الن پو» سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود، داستان روابط انسانی و عشق و تقلای یک زن تنها برای زنده ماندن را روایت می‌کند.

 از دیگر آثار فهرست جدید این هفته می‌توان به رمان جنایی «‌حل‌نشده» نوشته «جیمز پترسون»‌ و «‌دیوید الیس»‌ اشاره کرد. این رمان با سقوط به جایگاه چهارم لیست در هفته‌ سوم حضورش،‌ جای خود را به رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» داد.

 همچنین «خانم همه چیز»‌ رمان جدید «جنیفر وینر» که هفته گذشته در جایگاه سوم فهرست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز قرار داشت،‌ این‌بار در رتبه پنجم این لیست دیده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جیمز پترسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهارمین روز از جام جهانی در باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز ۶۲۹.۸ در جایگاه نوزدهم ایستاد. نجمه خدمتی نیز امتیاز ۶۲۹.۵ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز ۶۲۸.۱ را کسب کرد.

برنامه روز پنجم این مسابقات به شرح زیر است:

دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:

مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی)

در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

کد خبر 6097481

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • پایان کار ملی‌پوشان تفنگ ۱۰ متر/ نجمه خدمتی بیست و چهارم شد
  • چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE
  • نکونام از صعود به فینال بازماند
  • گزارش رویداد بکلش 2024؛ سلام من به تو یار قدیمی/ اخبار WWE