Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از آغاز احداث ۱۱۰ واحد مسکونی در روستاهای سیل‌زده استان خوزستان توسط خیرین و نیکوکاران کشور لبنان خبر داد. ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مرتضی موصلی امروز در آیین کلنگ‌زنی احداث واحد مسکونی در روستای سیل‌زده بنده بیت سلیط، بابیان اینکه ما شاهد ثبت شدن صحنه‌هایی بسیار زیبا از سخاوت و نوع‌دوستی مردم کشورمان در سیل و حادثه اخیر بودیم اظهار داشت: برنامه‌ای که امروز در آن حضور داریم ثمره عنایت و محبت مردم نیکوکار و سخاوتمند کشور لبنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع کمک‌های غیر نقدی در بین خانواده‌های سیل‌زده به‌ویژه نیازمندان، افزود: علاوه بر کمک‌های غیر نقدی درمجموع بالغ‌بر 360 هزار دلار از سوی مردم لبنان به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال‌شده که در مرحله اول بخشی از این مبلغ به‌صورت نقدی و در جهت احداث 110 واحد مسکونی برای خانواده‌های سیل‌زده در روستاهای استان خوزستان هزینه می‌شود که ظرف چند ماه آینده به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بابیان اینکه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اولویت‌بندی شده صورت می‌گیرد، گفت: در جهت هماهنگی که با نماینده مردم لبنان داشتیم ان شاءلله خانواده‌هایی که درجاتی از نیازمندی دارند، خانوارهای سرپرست زنان و خانواده‌های ایتام به لحاظ بهره‌مندی از محبت این عزیزان در اولویت قرار می‌گیرند.

تعلل بانک‌ها در کمک به سیل زدگان/ تابش: پشت در بسته بانک ها مانده ایمبسیج سازندگی خوزستان ساخت 500 خانه برای سیل‌زدگان را بر عهده گرفتورود ستاد اجرایی فرمان امام به بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل‌

در ادامه این مراسم محمد برجاوی رئیس کمیته امداد امام خمینی لبنان ضمن اعلام راه انداختن کمپین سیل محبت در لبنان جهت جبران بخش اندکی از همدلی و مساعدت‌های همه‌جانبه ایران به لبنان، عنوان کرد: ما همواره یار و یاور سیل‌زدگان خواهیم بود به جهت اینکه ایران همیشه و در همه حال ارادت خود را به ما اثبات کرده است.

وی افزود: این ارادت متقابل، محکم و به قرن‌ها پیش مربوط می‌شود که امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و رهبر معظم انقلاب به آن تداوم بخشیدند.

گفتنی است نشست با ریش‌سفیدان و معتمدان این روستا از دیگر برنامه‌های کاروان لبنانی در روستای سیل‌زده بنده بیت سلیط بود.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب