Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حامد غفوری نژاد شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال دوازدهمین سالی است که جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» در کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: آستان قدس به وسیله تشکل‌های مردم نهاد این جشن‌های مردمی را در سراسر کشور برپا می‌کند، همچنین کاروان‌های زیر سایه خورشید در ۲۵ کشور دنیا نیز حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه ویژه آستان قدس به مناطق سیل زده

وی با بیان اینکه لرستان امسال برای دهمین سال پیاپی میزبان کاروان خدام حرم مطهر رضوی است، تصریح کرد: امسال شرایط استان ویژه است و تولیت آستان قدس رضوی نیز نگاه ویژه ای به لرستان دارد.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان افزود: آستان قدس با نگاه ویژه ای که به سه استان سیل زده خوزستان، لرستان و گلستان دارد بر روی حضور کاروان خدام حرم رضوی در این مناطق تاکید کرده و به دنبال بسط روحیه امید و معنویت در بین مردم سیل زده است.

خدام حرم مطهر رضوی در ۶۲ روستا و ۸ شهر لرستان طی ۸ روز حضور می‌یابند

غفوری نژاد با اشاره به اینکه تمرکز اصلی کاروان‌های زیر سایه خورشید روی مناطق سیل زده لرستان است و در این راستا خدام حرم رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر در معمولان، پلدختر، روستاهای اطراف پلدختر و معمولان، رودبار کوهدشت، دوره چگنی، شول آباد الیگودرز، نورآباد و مناطقی از خرم آباد از جمله زاغه و چغلوندی حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه دو کاروان زیرسایه خورشید در تاریخ ۱۵ تیرماه وارد استان می‌شوند، تصریح کرد: خدام حرم مطهر رضوی در ۶۲ روستا و ۸ شهر لرستان طی ۸ روز حضور می‌یابند.

حضور در انجیرستان پلدختر و فراخوان نیروهای جهادی

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در لرستان با تاکید بر اینکه در روز ۱۹ تیرماه جشن بزرگی را در پلدختر تدارک دیده‌ایم، افزود: دیدار با ۱۲ خانواده شهدا و جانبازان، حضور در ۵ بیمارستان و مرکز نگهداری معلولین، حضور در زندان‌های مرکز استان و برگزاری ۵ جشن عمومی در مناطق سیل زده از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در لرستان خواهد بود.

۵ جشن عمومی در مناطق سیل زده برگزار می شود

غفوری نژاد از برگزاری برنامه ویژه خدام حرم رضوی در محل انجیرستان پلدختر خبر داد و گفت: با اجرای برنامه نیروهای جهادی هم فراخوان داده می‌شوند و همزمان حرکت جدیدی برای نجات باغات انجیر پلدختر شکل می‌گیرد.

وی برگزاری برنامه گلریزان در محل زورخانه، اجرای برنامه ویژه در امامزاده زیدبن علی (ع)، جشن اهدای جهیزیه و… را از دیگر برنامه‌های خدام حرم رضوی در لرستان برشمرد.

کد خبر 4656527

منبع: مهر

کلیدواژه: زیر سایه خورشید خرم آباد مناطق سیل زده کشور پرچم حرم مطهر امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»