Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:57:31 GMT

شفر به‌زودی در باشگاه آسمانی‌ها معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۹۷۲۵

شفر به‌زودی در باشگاه آسمانی‌ها معرفی می‌شود

روزنامه الاتحاد امارات مدعی شد، وینفرد شفر آلمانی به‌زودی به‌عنوان سرمربی تیم بنی یاس معرفی خواهد شد. ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی پیرامون معرفی قریب‌الوقوع وینفرد شفر به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه بنی یاس نوشت: روباه آلمانی چالش‌های تازه‌ای در باشگاه آسمانی‌ها پیش‌روی خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: هواداران باشگاه بنی یاس به اعلام رسمی حضور وینفرد شفر در باشگاه محبوب خود و هدایت آسمانی‌ها در فصل جدید فوتبال امارات نزدیک می‌شوند. بعد از مدتی انتظار به دلیل برخی موانع شفر به شکل رسمی سرمربی بنی یاس و جانشین کرونسلاو یوریچ خواهد شد که در فصل گذشته نتایج بسیار خوبی در این تیم کسب کرد.

شفر سابقه قابل توجهی دارد، مربی که در قاره‌های اروپا، آفریقا و آسیا افتخارات زیادی به دست آورده و یکی از سفیران صاحب‌نام فوتبال آلمان محسوب می‌شود. او همچنین از نظر سنی دومین مربی تاریخ بنی یاس است چراکه قبل از این عبدالوهاب عبدالقادر عراقی با 68 سال سن هدایت این تیم را در دست داشت.

در ادامه گزارش الاتحاد آمده است: روباه آلمانی چالش‌های زیادی را پیش روی خود می‌بیند، خصوصاً با توجه به اینکه با عملکرد کرونوسلاو در فصل گذشته انتظارات از بنی یاس بالا رفته و این تیم عملکرد بسیار خوبی داشته است. بنی یاس به دنبال تمدید قرارداد سرمربی سابق بود، اما او پیشنهاد قابل توجه باشگاه را نپذیرفت.

در ادامه این گزارش به سوابق شفر در باشگاه کارلسروهه آلمان، تیم ملی کامرون و الاهلی دبی اشاره و خاطر نشان شده است: هواداران بنی یاس انتظار دارند این تیم با حضور شفر رتبه‌ای بهتر از عنوان ششم فصل گذشته در جدول داشته باشد.

شفر انتخاب شد اما معرفی نشد!

 

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وینفرد شفر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وینفرد شفر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکرد‌های کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد،  با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آن‌ها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد