Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس در همدان گفت: آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حضور خادمان امام رضا(ع) از جمله برنامه های این معاونت در دهه کرامت است.

به گزارش قدس آنلاین؛ مجتبی کمالی با بیان اینکه همزمان با ایام دهه کرامت و آغاز جشن های رضوی برنامه های فرهنگی،اجتماعی با محوریت توسعه فرهنگ رضوی در استان برگزار می شود اظهار کرد: در همین راستا همزمان با دهه کرامت و آغاز جشن های رضوی ۸ زندانی جرائم غیر عمد با حضور خدام رضوی در همدان آزاد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی و خدماتی از جمله «رواق رضوی» با طرح جذب حداکثری جوانان و نوجوانان با شعار «شادی و نشاط مومنانه و خدمت کریمانه» در دهه کرامت برنامه ریزی شده که در همه ۹ شهرستان و ۹۰ روستای این استان با هدف ترویج فرهنگ و اخلاق رضوی طبق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس در همدان با اشاره به مهمترین برنامه های این دهه، عنوان کرد: ایجاد پاتوق کتاب با هدف ترویج کتاب خوانی و نشر معارف و فرهنگ و سیره و سنت اهل بیت(ع)، کرسی تلاوت، پرده خوانی رضوی، اجرای تئاتر خیابانی، از جمله برنامه های این معاونت در دهه کرامت است.

وی افزود: همچنین در راستای اجرای برنامه های نشاط مومنانه  جنگ شادی مومنانه، اجرا شده و برنامه هایی برای ترویج ازدواج ساده، نشست تشکل های قرآنی و هیئت های مذهبی، قصه گویی رضوی، سینما و فرهنگ رضوی و نمایش فیلم و کلیپ رضوی بخش های  دیگر  برنامه های ما در دهه کرامت خواهد بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آزاد سازی زندانیان دهه کرامت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

مدیر ستاد دیه استان تهران گفت: به مناسبت روز معلم، دانش‌آموزان مجتمع آموزشی «معلم» با اهدای ۳۱ میلیون تومان در پرداخت بدهی سه نفر زندانی سهیم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، عباس کشانی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم، در اقدامی انسان‌دوستانه دانش آموزان و دبیران مجتمع آموزشی «معلم» ۳۱ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران واریز کردند.

وی افزود: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه، کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران ادامه داد: بدون شک کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان به سر می‌برند، از کارهای مهم دینی است و کمک به این افراد که به دلیل تصادف، بدهی یا حوادث غیرعمد در زندان به سر می‌برند از باقیات صالحات محسوب می‌شود.

کشانی بیان داشت: زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته‌اند تا نزد خانواده خویش بازگردند و فرزندانشان پدر یا مادر خود را پس از مدت‌ها بر سر سفره ببینند.

وی ضمن تقدیر از دانش آموزانی که به پویش سبز بهاری پیوسته‌اند، تصریح کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و بزرگداشت این ایام، دانش آموزان و دبیران مجتمع یاد شده، همراه با دیگر نیکوکاران تهرانی، در پرداخت بدهی سه نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد سهیم شدند.

لازم به ذکر ست، خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند، همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان میرزای شیرازی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول و یا تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 748769

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان