Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

بعد از تصمیم فدراسیون فوتبال و البته شورای عالی امنیت ملی مبنی بر عدم برگزاری مسابقات فوتبال در صورت فراهم نبودن شرایط ورزشگاه‌ها, مسئولان سازمان لیگ با سفر به برخی شهر‌ها ورزشگاه‌های میزبان تیم‌‌های لیگ برتری را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد‌ند.

شماره‌گذاری صندلی‌‌ها, وجود گیت‌های الکترونیکی, فروش بلیت الکترونیکی و نصب دوربین مداربسته از ورودی‌ها تا داخل ورزشگاه, 4 عاملی هستند که فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات الزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی‌های صورت گرفته, تاکنون فقط ورزشگاه آزادی تهران دارای شرایط خوب و قابل قبول برای برگزاری مسابقات بوده و سایر ورزشگاه‌ها دارای ایرادهای اساسی هستند که باید برای برگزاری مسابقات لیگ برتر, برطرف شوند.

ورزشگاه آزادی با توجه به اینکه سال گذشته فینال لیگ قهرمانان آسیا را میزبانی کرده است, بالاترین سطح استاندارد‌های AFC را دارد و در حال حاضر برای میزبانی از بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می‌برد. ورزشگاه آزادی تنها برای رعایت الزامات جدید فدراسیون چند ایراد جزیی دارد که درحال برطرف شدن است و از این حیث مشکلی وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که شرایط سایر ورزشگاه‌ها برای استانداردسازی به هیچ وجه مناسب نیست, حتی ورزشگاه‌های مدرن و تازه تاسیسی مانند امام رضا (ع), شهدای فولاد خوزستان و نقش جهان اصفهان از این قاعده مستثنی نیستند و کم و کاستی‌های زیادی برای اخذ مجوز برگزاری مسابقات دارند. نکته قابل توجه این است که به غیر از ورزشگاه آزادی همه ورزشگاه‌ها از 4 عامل, در 3 مورد دچار ایراد هستند. نقص در گیت‌های الکترونیکی, شماره گذاری صندلی‌ها و بلیت‌فروشی الکترونکی در همه ورزشگاه‌ها (به غیر از آزادی) به صورت مشترک وجود دارد و تنها برخی از ورزشگاه‌ها از حیث نصب دوربین‌های مدار بسته اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام کرده که مسابقات در ورزشگاه‌‌هایی که الزامات فوق را رعایت نکرده باشند, برگزار نمی‌شود و از سوی دیگر شورای عالی امنیت ملی نیز روی این موضوع تاکید داشته است. بنابراین با شرایطی که ورزشگاه‌ها دارند, باید وضعیت نامساعد کنونی را در فاصله کوتاه تا آغاز مسابقات به «قمر در عقرب» تشبیه کنیم!

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری