Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی که از تاریخ 20 تا 22 تیرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزارشد، امروز به کار خود پایان داد و تیم شاهرود با اقتدار بر سکوی اول مسابقات قرار گرفت و در مرحله انفرادی نیز ورزشکاران شاهرود به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول مرحله تیمی این مسابقات تیم شاهرود با دو نتیجه مشابه 5 بر 0 بر تیم های نجف آباد و خوزستان غلبه کرد. پس از رقابت های دور اول مسابقات چهار تیم منتخب استان سمنان، تهران، خراسان رضوی و نجف آباد به دور دوم راه یافتند که تیم شاهرود به عنوان تیم منتخب استان سمنان موفق شد با نتایج 3 بر 0 و 3 بر 1 از سد تیم های خراسان رضوی و تهران گذشته و فاتح این دوره از مسابقات شود. تیم تهران به مقام دوم دست یافت و تیم های خراسان رضوی و نجف آباد هم مشترکا به مقام سوم دست یافتند. همچنین کاپ اخلاق مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی به تیم استان خوزستان تعلق گرفت.

در ترکیب تیم منتخب استان سمنان(شاهرود) خانم های دانشجو پگاه شاکر، آرزو شاکر، پگاه کامرانی، نیکو امینیان، شیما شالیان و الناز فیض منش به مربیگری سرکار خانم خدیجه جلالی و تحت سرپرستی سرکار خانم مریم یاری حضور داشتند.

پس از مرحله تیمی مرحله انفرادی این دوره از مسابقات نیز که از روز گذشته آغاز شد پس از انجام 32 مسابقه امروز به پایان رسید و الناز فیض منش و پگاه کامرانی از واحد شاهرود به ترتیب به مقامهای قهرمانی و نایب قهرمانی نایل شدند و نازنین زمانی و الهه سفیدیان از تهران مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

بدین ترتیب با مشخص شدن تیم ها و نفرات برتر مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی واحد شاهرود امروز با اجرای مراسم اختتامیه این مسابقات و اهدای کاپ ها، احکام و مدال های قهرمانی به تیم های برتر و ورزشکاران برگزیده در خانه بدمینتون شهرستان شاهرود به کار خود پایان داد و کاپ قهرمانی به تیم شاهرود و کاپ نایب قهرمانی به تیم تهران و کاپهای جایگاه سوم مشترکا به تیم های خراسان رضوی و نجف آباد اهدا گردید. همچنین کاپ اخلاق مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی به تیم استان خوزستان تعلق گرفت.

لازم به ذکر است تیم شاهرود که به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، در مسابقات سال گذشته هم که به میزبانی واحد قوچان برگزار شد به مقام نایب قهرمانی مسابقات دست یافته بود.

انتهای پیام /

295 / 167 شاهرود دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مسابقات قهرمانی بدمینتون مسابقات کشوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شاهرود دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مسابقات قهرمانی بدمینتون مسابقات کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور