Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی احسان با برگزاری پویش هم‌شاگردی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، لوازم‌التحریر تهیه می‌کند. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

حامد وحدتی‌فر، مسئول گروه جهادی احسان، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری پویش هم‌شاگردی گفت: طی فراخوانی که در سطح شهر زده شد، دفترها و کاغذهای باطله جمع‌آوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فراخوان از اوایل خردادماه آغاز شده و تا اواخر تیرماه ادامه خواهد داشت. ما با جمع‌آوری کاغدهای باطله و تبدیل آن‌ها به دفتر مشق و لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت به این قشر از مردم کمک خواهیم کرد.

وی افزود: تاکنون حدود یک تُن کاغذ باطله از طریق پایگاه مردمی که برای تحویل در اطلاعیه پویش هم‌شاگردی معرفی شده بود، جمع‌آوری شده است. ضمن اینکه بچه‌های جهادی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته برای دریافت این کاغذها به درب منزل متقاضیان نیز مراجعه می‌کنند. بعد از اتمام زمان جمع‌آوری کاغذها، با فروش آن هزینه دفتر مشق‌ها تأمین شده و هزینه مابقی لوازم التحریرها نیز توسط خیرین تأمین خواهد شد.

وحدتی‌فر با اشاره به تهیه لوازم‌التحریر از مبالغ به دست آمده گفت: 500 بسته لوازم‌التحریر اولیه دخترانه و پسرانه که برای هر بسته حدود 25 الی 30 هزار تومان هزینه شده است، تهیه خواهد شد. این بسته‌های لوازم التحریر به دست سر شبکه‌های جهادی می‌رسد تا در مناطقی همچون پیشوا، بشاگرد، رباط کریم، خیرآباد ورامین و...توزیع شود. منطقه هدف ما برای توزیع این بسته‌ها مناطق محروم حاشیه شهر تهران است.

عروسک‌های اربعینی وُداد در دست کودکان سیل‌زده+تصاویرهمت «امام حسنی‌ها» در تهیه بسته‌های افطاری قریب 2000 خانواده بی‌بضاعت+فیلمتکریم از قهرمان‌ترین مادران شهر در 8 استان کشور/ مادرانی که سال‌هاست هدیه روز مادر نگرفته‌اند

مسئول گروه جهادی احسان در انتها با اشاره به اهداف پویش همشاگردی تصریح کرد: با این کار هم از محیط زیست حمایت می‌کنیم و هم با خرید لوازم التحریر ایرانی از تولید ملی حمایت خواهد شد. با توجه به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان در این کار جهادی مشارکت می‌کنند، به نوعی فرهنگ‌سازی در بین این قشر نیز به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT3 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم