Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام همت پور، در دیدار با شهردار دزفول گفت: همفکری نهادهای فرهنگی سبب توانمندسازی مجموعه های همسو می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام مرتضی همت پور»، در دیدار با شهردار دزفول، از حمایت ها و تعاملات معاونت فرهنگی شهرداری این شهرستان با کانون های مساجد تقدیر کرد و گفت: همفکری نهادهای فرهنگی سبب توانمندسازی مجموعه های همسو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، با اشاره به اینکه در شهرستان دزفول قریب به 130 کانون مساجد در حال فعالیت هستند، افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی میان شهرداری و مساجد دزفول وجود دارد.

 

وی از فعالیت های فرهنگی شهرداری دزفول در برپایی جشن های دهه کرامت در مساجد، بوستان ها و محلات تقدیر کرد و ادامه داد: دهه کرامت شادی همراه با معنویت را در کالبد جامعه جاری می کند.

 

در ادامه محمدعلی دوایی فر، شهردار دزفول، به بیان برخی فعالیت های دهه کرامت پرداخت و اذعان داشت: برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در حسینیه ثارالله و کانون بسیج جوانان، ورود نمادین کاروان امام رضا (ع) در دزفول، مشارکت و پشتیبانی از میزبانی خادمان امام رضا (ع) در دزفول، مشارکت در برگزاری جشن های های محله ای و مساجد و ... از جمله این برنامه هاست.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع دهه کرامت آل هاشم حجاب و عفاف جشن های دهه کرامت روزنامه جنوب کرمان تودیع و معارفه ولادت امام رضا ع شهرداری دزفول دهه کرامت کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

از این مجموعه در بازار فیلم هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

کد خبر 6090020

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است