Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ براساس این حکم آقای کسری غفوری به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) به سمت عضو موظف هیات مدیره شرکت ایرانول منصوب و حکم ایشان توسط مهندس اسفندیاری معاون نظارت بر امور شرکت‌های هلدینگ تاپیکو به وی تقدیم شد.
در بخشی از حکم ایشان آمده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف و سیاست‌های مجموعه تامین اجتماعی اهتمام ورزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند سبحان، توفیق روزافزون برای جنابعالی و همکاران را خواستارم»
عضو جدید هیات مدیره دانشجوی دکتری صنایع بوده و از جمله سوابق وی می‌توان به عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان، رییس هیات مدیره و قائم مقام شرکت صنعتی معدنی گروه توسعه ملی، عضو هیات مدیره شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی زرشوران و مدیریت بازرگانی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد.
گفتنی است؛ پیش از این دکتر مهرداد محقق زاده عضو موظف هیات مدیره شرکت نفت ایرانول بود که اخیرأ با صدور حکمی معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی شد.

 

 

 

برچسب ها: رویداد24 ، شرکت ایرانول ، ایرانول ، کسری غفوری ، هیئت مدیره شرکت نفت ایرانول سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شرکت ایرانول ایرانول کسری غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها