Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیرم- نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شهرک های گلخانه ای در شهرستان سمیرم می تواند به اشتغال شهرستان کمک کرده و در هر هکتار به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

به گزارش خبرنگارا ایمنا از شهرستان سمیرم، اصغر سلیمی در رابطه با آسفالت کشی روستایی در این شهرستان افزود: آسفالت کشی روستایی در تمامی روستاهای شهرستان با همکاری بخشداران و دهیاران به مرحله اجرا رسیده است و ما هرگز روستاهای دورتر از مرکز شهرستان را فراموش نکرده و نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به روستاهای شهرستان افزود: شهرستان سمیرم با وجه به گستردگی جغرافیایی و فاصله روستاها از یکدیگر نیازمند نگاهی ویژه تر از سایر شهرستان ها است تا بتوانیم رسیدگی بیشتری به این مناطق را داشته باشیم.

وی در همین رابطه خاطر نشان کرد: کارها و فعالیت ها باید بستر سازی، زیر سازی شده و زیربنایی باشند تا آیندگان نیز بتوانند از آن بهره مند گردند نه این که همچون کف روی آب پس از مدتی خراب و ناپدید شود.

سلیمی همچنین با اشاره به عدم تفاوت بین روستاهای شهرستان برای این کار افزود: ما تمامی روستاهارا در این طرح فعال کرده ایم که در همین رابطه به روستای چشمه رحمان می توان اشاره کرد که علاوه بر آسفالت کشی معابر، مسجد و میدان این روستا نیز درحال ساخت و تکمیل است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ایجاد شهرک های گلخانه ای در شهرستان سمیرم می تواند به اشتغال شهرستان کمک کرده و در هر هکتار به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

سلیمی در همین رابطه خاطر نشان کرد: شهرک های گلخانه ای برای چهار راه سادات آباد، حنا و کمه دیده شود که امیدواریم بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.

وی همچنین با اشاره به جذب اعتبار از محل ارزش های افزوده برای دهیاری ها و بخش داری های زیر ۵۰ هزار نفر افزود: این کار کمک بزرگی به این حوزه خواهد کرد تا بتوان به روستاها و شهرهای رسیدگی بیشتری کرد.

سلیمی با شاره به اقدام خوب شهردار جدید سمیرم در رابطه با آسفالت ریزی خیابان های شهر افزود: شهردار جدید سمیرم خوشبتانه همکاری لازم را با ما دارد و در حال حاضر به خوبی از این امکانات دیده شده استفاده می‌کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آسفالت روستاها سمیرم شهرستان سمیرم شهرک گلخانه ای نماینده سمیرم در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی گفت: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است. - اخبار اجتماعی -

مسعود پناهی؛ مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نام‌گذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: در همین ارتباط مؤسسه توانمندسازی و اقتصاد علوی زیرمجموعه بنیاد علوی به عنوان بازوی اجرایی در حوزه توانمندسازی محرومان و ایجاد اشتغال پایدار برای این افراد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را انجام می‌دهد.

وی افزود: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از 100 هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است که در این راستا با توجه به نام‌گذاری امسال، برنامه‌ریزی برای استفاده از مشارکت مردم در ایجاد 100 هزار فرصت شغلی پیش‌بینی شده است.

پناهی با اشاره به فراخوان برای استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در ایجاد اشتغال گفت: در این زمینه با توجه به درگاه‌های مجازی و رسانه‌های مرتبط فراخوان جهت جذب تصمیم‌گیران و فعالان حوزه اقتصادی انجام شده و تاکنون 1500 نفر در این ارتباط ثبت‌نام کرده‌اند.

راه‌اندازی "مرکز توسعه کارآفرینی و اشتغال" در سازمان بهزیستی

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی ادامه داد: امسال بزرگترین رویداد آموزشی در حوزه تسهیلگران و مجریان اشتغال و توانمندسازی اقتصادی توسط مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی بنیاد علوی در استان تهران شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از تاریخ 22 تا 27 اردیبهشت ماه این رویداد در مجتمع آموزش و فرهنگی امام خمینی(ره) در محل لواسان برگزار خواهد شد.

پناهی بیان کرد: مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی علوی در حوزه اشتغال با 3 راهبرد (حمایت از کسب و کارهای خرد، کارگاهی و بنگا‌های کوچک) در بیش از 350 شهرستان و منطقه فعالیت دارد.

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی با اشاره به ایجاد 100 هزار فرصت شغلی در سال1403 گفت: ان‌شاءالله با رویکرد مشارکت و هم افزایی متقاضیان کسب و کار این هدف مهم محقق خواهد شد. 29 هزار میلیارد تومان جهت توسعه برنامه‌های اشتغال در بنیاد علوی در سال 1403 پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • ساخت نوع جدیدی از مواد متخلخل که می‌توانند گازهای گلخانه‌ای را ذخیره کنند
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد