Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:35:17 GMT

افراد متخصص در شوراهابه کار گیری می شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۱۸۵۴

افراد متخصص در شوراهابه کار گیری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی الویری ظهر شنبه در دومین جلسه شورای عالی استان‌ها در محل ساختمان شماره ۲ استانداری زنجان، افزود: نخستین هدف شوراهای عالی استان‌ها تبادل تجربیات بین استان‌ها و اندیشه‌های نوین است.

وی بابیان اینکه باید شرایطی فراهم شود که ایده‌های ناب به سایر استان‌ها منتقل شود، اظهار کرد: این اجلاس موقعیت خوبی برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها است که باید از آن به خوبی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای عالی استان‌ها به رشد چشمگیر درآمد شهرداری زنجان اشاره کرد و افزود: این امر می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها باشد و این برای خودمان خوب است.

الویری تاکید کرد: در پایان دور چهارم، تعداد حقوق‌بگیران در دبیر خانه و شوراهای استان‌ها ۱۴۴ نفر بوده و در حال حاضر به ۱۴۳ نفر نیرو رسیده است و ۷۲ نفر در دبیرخانه مشغول به کار هستند.

رئیس شورای عالی استان‌ها بابیان اینکه از افراد متخصص در شوراها استفاده خواهد شد، ابراز کرد: افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید مدرک تخصصی داشته باشند.

الویری بابیان اینکه شوراهای استان‌ها مشکل ساختمان دارند، افزود: پیگیر زمین و ساختمان اختصاصی برای شوراها هستیم و در سال ۹۸ به جد دنبال می‌شود.

وی ابراز کرد: نباید تعاملات و جلسات به‌صورت حضوری باشد بلکه از طریق ویدئوکنفرانس هم می‌توان زمینه تعاملات گسترده را فراهم کرد و تنها هدف ماانعکاس مشکلات شوراها استان به ارگان‌های بالاتر است.

رئیس شورای عالی استان‌ها به ایرادات قانون شوراها اشاره کرد و گفت: قانون شوراها مصوب سال ۷۵ است که ایرادات فراوان دارد که باید این ایرادات برطرف شود.

کد خبر 4671293

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی الویری استانداری زنجان شوراهای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین «نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه‌ مسئول در امور امنیتی» و «نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» در شهر سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد.

جماران عکسی یادگاری از مقامات شرکت کننده در نشست منتشر کرده است که در آن علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ایران نیز در آن حضور دارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898962

دیگر خبرها

  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!